MAALIKSET ' 05 ma, ti ja ke!!!!
Kommentit (23)
Ensinnäkin lämpimät onnittelut Koivupuulle! Taas ihania uutisia! Tarrasukkia vaan pino mukaan! ;-) Hitsi, mulla menee aina kylmät väreet, kun luen plussausuutisia, kun tulee niin elävästi omat plussat mieleen... On se vaan jotenkin niin ihanaa...
Olinkin tänään pitkään töissä, eli kohta vasta lähdössä. Mies haki lapset, kiva juttu, sain vähän rästejä tehtyä.
Meillä on vihdoin ja viimein huomenna Saanan 1,5-v. neuvola. Saas nähdä, mitä neidistä sanotaan ja millaisen huudon kehittää rokotteesta...
Meilläkin on muutama viime yö ollut levottomampi. Saana heräilee klo 2-3 huutelemaan äitiä. Olen lykännyt maitopullon kouraan ja sinne on nukahtanut. On nukkunut myös aamulla sitten pitempään kuin aiemmin. Mietinkin tänään, että olisivatkohan ne meidän viime viikkojen aikaiset aamut johtuneet nälästä, kun nyt yöpullo auttaa aamu-uniin? Mutta eihän tuo yöpullo mikään kestävä ratkaisu ole, mutta kun ei ole jaksanut työaamuina jäädä sinne hyssyttämään neitiä eikä taas halua huudattaakaan, ettei koko talo herää... Täytyy varmaan huomenna kysyä neuvolassa, mitä mieltä ovat tuosta nälkähommasta ja miettiä sitten, miten tätäkin tilannetta taas ratkoisi...
Pippandiille kiitokset hyvästä saksikäsien kehittämisideasta!
Nyt häivyn kotiin!
Terhi&kotona olevat lapset
T: vupii rv28+4 sekä maalisheppu05
Ihana uutinen!!! Yhtä aikaa voidaan tässä sitten masua kasvatella!!! Sulla on la 12.6?? On meinaan viikkoja tasan yksi enemmän kuin mulla... Hieno uutinen!
Tiedän, että ei vielä saisi hehkuttaa mutta täytyy plussasta nyt edes hieman saada iloita. Onhan se ihana asia. Ymmärrän kyllä että vielä ollaan vaarallisilla vesillä ja keskenmenon riski on aikas uuri. Päivä kerrallaan : )
Kalamami