Jos saat antaa vain yhden hyvän neuvon ihmisille, minkä neuvon antaisit?
Kommentit (55)
What other people think of me, is none of my business.
-RuPaul
Omaa onneaan ja onnellisuuttaan ei voi perustaa muiden ihmisten varaan, vaan onnellisuuden ja tyyväisyyden on lähdettävä omasta itsestään. On siis rakennettava itse mieleinen elämä, ja jos siihen tulee rinnalle tärkeitä ja rakkaita ihmisiä, niin se on sitten vaan plussaa kaiken muun päälle.
Älä koskaan luota yksityiseen vuokranantajaan.
Jos jokin asia ei koske sinua, älä puutu siihen mitenkään.
Älä vaadi äläkä odota muilta ihmisiltä mitään. Ts. Anna toisten olla rauhassa, heveivät ole sinulle mitään velkaa.
Kohtele rakkaitasi hyvin. Ja muita vähintään kohteliaasti.
Ainoa asia millä on koskaan mitään merkitystä on se, että valitsetko Jeesuksen ja tästä valinnasta laistaminen tuhoaa elämäsi: ole joko kylmä tai kuuma, mutta älä kädenlämpöinen.
Kun olin pienempi, mun isoisä antoi mulle neuvon:
"kuule poika, teet vain ihan päinvastoin kuin pankkineuvoja sanoo, tulet pärjäämään ihan hyvin".
Myöhemmässä elämässä olen huomannut, että on oikeastaan ihan sama kuka se neuvoja on, tuo pätee.
Älä luota keneenkään, älä edes itseesi.
Alä ikinä ala puolison äidiksi ja huolehtijaksi
Kohtele muita niinkuin haluat itseäsi kohdeltavan, äläkä hyväksy muilta yhtään sen vähempää.
Käy säännöllisesti lääkärissä, ja ota etenkin kaikenlaiset uudet oireet vakavasti.
T. Syöpäepäily puskista
Toisen kampittaminen valehtelulla tai kieroilulla kalahtaa tavalla tai toisella omiin nahkoihin.