Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä elämäniloinen, inspiroitunut, avoin, luova, sosiaalinen, onnellinen ihminen

Vierailija
15.06.2022 |

Mistä sinut löytää ja miten sinuun voi tutustua?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täältä löytyisi edes yksi! En ole etsimässä Juuri Sinua vaan kaltaisiasi. Olen itse juuri muuttanut pk-seudulle kauas kavereistani ja olisi ihana löytää samanhenkisiä ihmisiä. Missä päin liikutte?

Vierailija
2/3 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi olla tuollainen? Millaisen elämän olet saanut elää ja kuinka vanha olet?

Vastauksena kysymykseesi; ehkä jostain harrastuksesta tai muusta aktiviteetista, joiden voisi ajatella sopivan mm ulospäinsuuntautuneille ja luoville ihmisille. Vaikka teatteri tai jokin liikuntatapahtuma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi olla tuollainen? Millaisen elämän olet saanut elää ja kuinka vanha olet?

Vastauksena kysymykseesi; ehkä jostain harrastuksesta tai muusta aktiviteetista, joiden voisi ajatella sopivan mm ulospäinsuuntautuneille ja luoville ihmisille. Vaikka teatteri tai jokin liikuntatapahtuma.

Teatteria mietin ja myös jotain luovaa tanssia tai sirkusta.

Olen 35v ja elämän pahasti koulima. Olen oppinut Siperian kautta mitä elämä voi olla jos antaa traumojen hallita sitä. Valitettavasti tiedän omakohtaisesti miten paha ihmisellä voi olla jos ei vaali oikeuta asioita itsessään ja elämässään.

Siksi olen nykyään (valinnaisesti) näennäisen naiivi ja iloluontoinen hepsankeikka, joka tarvittaessa kestää ja selviää mistä tahansa. Ilo, leikki, nauru, uskallus, herkkyys, lämpö, empatia jne ovat minun elämäni suola.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä