Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maistraattivihkimiseen teepaidalla ja farkuilla?

Vierailija
15.06.2022 |

Mies järkyttyi kun puhuimme vaatetuksesta. Minun pitäisi panostaa enemmän vihkimiseen, mutta en omista ainoatakaan mekkoa ja korkokenkiä. En halua tuhlata rahaa kukkakimppuun ja tästäkin mies järkyttyi. Meillä on sentään aidot miehen ostamat sormukset, mutta miksi en voisi mennä vihkimiseen teepaidalla ja farkuilla omana itsenäni? Minulla on aina päällä joko collarit tai farkut yhdessä teepaidan kanssa. Näyttää ehkä hassulta kun mies laittaa kalliin puvun, mutta ei paikalle tule sukulaisia ja tuskin maistraatin väki arvostelee. Vihkiminen on huomenna.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan voit mennä farkuissa ja t-paidassa.

Tämä minun mielipiteeni.

Tilaisuus kestää n. 5-10 minuuttia. Ei sitä varten kannata uusia vaatteita ostaa. En minä ainakaan ostanut mitään uutta. Minulla oli siistit suorat housut ja jakku, miehellä oli puku.

Vierailija
2/21 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ihan tavalliset vaateet. Todistajatkin paikan päältä viran puolesta. Eikä edes sormuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan voit mennä farkuissa ja t-paidassa.

Tämä minun mielipiteeni.

Tilaisuus kestää n. 5-10 minuuttia. Ei sitä varten kannata uusia vaatteita ostaa. En minä ainakaan ostanut mitään uutta. Minulla oli siistit suorat housut ja jakku, miehellä oli puku.

Ja lisään vielä: eikä meillä ollut kukkiakaan.Sormukset oli.

Vierailija
4/21 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi kerrankin panostaa kun kyseessä on kuitenkin teidän hääpäivä.

Vierailija
5/21 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että naisten juhlapukeutuminen on arkipäivistynyt verrattuna miesten pukeutumiseen.

Vierailija
6/21 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne saa mennä vaikka uimapuvussa, mutta jos mies haluaa tilanteeseen juhlavuutta, se olisi kohteliasta huomioida. Käy vaikka kirpparilla.

Vierailija
7/21 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit mennä farkuissa. Mekin aiomme mennä maistraatissa naimisiin. Aion pukeutua arkivaatteisiin, en hommaa kukkakimppua tms turhaa rompetta.

Vierailija
8/21 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin ihan farkuissa ja t-paidoissa, kun mentiin siitä ihan suoraan takaisin töihin. Mitä te teette ap vihkimisen jälkeen?

Vierailija
9/21 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin järkyttyisin minäkin. Ihanko tosiaan muihinkin juhlatilaisuuksiin menet verkkareissa?

Vierailija
10/21 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli työkaverilta lainassa pelkistetty leninki, puolisolla siistit farkut ja kauluspaita. Ei kukkia, ei sormuksia.

Kyllä minusta tulevan puolison toive kannattaisi ottaa huomioon.

Vierailija
11/21 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies on hommannut sormukset ja haluaa pukeutua siististi, sinä et halua panostaa paskan vertaa? Peruisin häät.

Vierailija
12/21 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee miehen mieliksi. Kirpparilta voi löytyä mekko. Saatko lainaksi kaverilta? Hirmuisesti onnea teille!

Vierailija
13/21 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mies on hommannut sormukset ja haluaa pukeutua siististi, sinä et halua panostaa paskan vertaa? Peruisin häät.

Mies ei ole snobi mutta meidän kahden ajatukset päivään panostamisesta eroavat toisistaan. Riidelty ei ole, mutta miehen mielestä kannattaa panostaa pukeutumiseen kun kerta naimisiin menemme ja häämatkalla voin olla farkuissa ja teepaidassa. Minä ajattelin että farkut ja teepaita olisivat ihan hyvät, mutta kai se on joku kolttu hankittava.

Vierailija
14/21 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me oltiin ihan farkuissa ja t-paidoissa, kun mentiin siitä ihan suoraan takaisin töihin. Mitä te teette ap vihkimisen jälkeen?

Vihkimisen jälkeen mennään kahdestaan kotiin syödään kakkua.

Vierailija
15/21 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai sä VOIT mennä farkuissa ja teepparissa, mutta miksi et pukeutuisi asiallisesti? Kyllähän sulla jotkut paremmat vaatteet kumminkin olla täytyy?

Vierailija
16/21 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tottakai sä VOIT mennä farkuissa ja teepparissa, mutta miksi et pukeutuisi asiallisesti? Kyllähän sulla jotkut paremmat vaatteet kumminkin olla täytyy?

On "paremmat" punainen jakku ja caprihousut, mutta mies toivoisi päälleni valkoisen mekon.

Vierailija
17/21 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jo tässä vaiheessa on noin eriävät näkemykset miehen kanssa, miten pitkää avioliittoa ennustatte?

Vierailija
18/21 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jo tässä vaiheessa on noin eriävät näkemykset miehen kanssa, miten pitkää avioliittoa ennustatte?

Ei tarvitse ennustaa, kun kyseessä on loppuelämän liitto.

Vierailija
19/21 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mentiin maistraatissa naimisiin moottoripyöräkamppeissa. Voinette uskoa että eräs tälläytyneempi pari katseli meitä aika ihmeissään. Mutta äh, jokaisen oma asia. Tietysti parin olisi hyvä YHDESSÄ päättää maistraatti-vaatetuksesta kun se varmaan on niitä pienimpiä päätöksiä mitä yhteisellä polulla varmaan teette.

Vierailija
20/21 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on maistraatissa iltapuku, miehellä puku. Oli ammattivalokuvaaja ottamassa hääkuvat ja sukulaisten kanssa mentiin porukalla hyvään ravintolaan vihkitilaisuuden jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi