(talous)hallinnon työntekijä palkka
Moikka! Mitä hallinnon työtä teette, millä kokemuksella ja paljonko saatte työstä palkkaa? Itse saan 1800e/kk taloushallinnon assarina
Kommentit (12)
Itse kirjanpitäjä ja palkanlaskija ja monesti ns.asiantuntijan roolissa näissä ja palkka jo yli 4000. 1800 kuulostaa silti pieneltä vaikka olisit assarin nimikkeellä. Riippuu paljon mitä taloushallinnon hommia teet.
Ja teetkö täyttä päivää?
Pienyrityksessä vai yhdistyksessä vai missä
Teen pitkälti ostolaskuja, lisäksi joitain myyntilaskuja ja kirjapidollisia asioita
Ap
Koulutuksena tradenomi AMK, yksityinen suht iso firma
Ap
Vierailija kirjoitti:
Teen pitkälti ostolaskuja, lisäksi joitain myyntilaskuja ja kirjapidollisia asioita
Ap
Ostoreskontra aika iisiä, että sikäli siitä ei voi paljoa maksaa mutta heti kun mennään kirjanpidon tai palkkojen puolelle, pitäisi palkan nousta. Alle 3000 ei pitäisi yhdenkään tehdä palkkoja tai kirjanpitoa, jos työn pystyy tekemään itsenäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Koulutuksena tradenomi AMK, yksityinen suht iso firma
Ap
Mars pyytämään lisää palkkaa!!
Ainiin joo ja täyttä päivää teen 😂 Omasta mielestä myös liian alhanen palkka AMK pohjalla, onneks vain määräaikanen pesti
Ap
(TÖISSÄ ulkomailla) /Suuri kansainvälinen firma
Työnkuva aika monipuolinen
Senior- tasolla (kolmekymppinen)- business analyst, business controller etc.
Palkka kohtuu hyvä.
Yo-merkonomi, budjetointia, neuvotteluja, hankintoja, tarjouskilpailuja, sopimushallintaa, henkilöstöhallintoa, laskujen oikeellisuuden tarkastamista ja kirjanpitoa (lähinnä tarkistamista että luvut on oikein) palkka n. 3900. Lisäksi on jonkun verran talouspuolen kursseja ja avoimen yliopiston puolella lakiopintoja n. 60 op. (14 vuotta vielä eläkeikään) Olen ihan tyytyväinen palkkaan, varsinkin kun saan vielä tehdä 90 % etätöinä.
Mitä työhösi kuuluu?