Kypärä päässä kauppaan?
Mitä teette, jos pyöräilette esim. kauppaan ja on pyöräilykypärä päässä? Jätättekö kypärän pyörän sarveen vai pidättekö päässä, kun kävelette kauppaan?
Ostin uuden kypärän enkä halua kenenkään pöllivän sitä. Entisen olisi saanutkin pölliä!
Kommentit (19)
Mullakin on aina kypärä päässä jos käyn kaupassa kesken lenkin vaikka ostamassa juotavaa. Ei sitä hikistä pehkoakaan kukaan halua katsella.
Kukaan ei halua edes sovittaa toisen hikistä pottaa.
40 vuoden kokemuksella sarvessa.
Lukitsen kypärän pyörän lukkoon tai laitan laukkuun roikkumaan.
Pistän sen tyhjään pyörälaukkuuni, sillä se on tyhjä kauppaan mennessä. Kassan jälkeen pistän kypärän päähän, että saan ostokseni mahtumaan laukkuun.
Jätän pyörään. Nykyisessä pyörässä koriin entisessä lukitsin pyörän lukkoon
Kiitän arvoisaa av-raatia ja menen kypärä päässä kauppaan jatkossakin tai sitten en. Huojentavaa tietää, ettei kukaan pölli kypärää pyörän sarvesta. Mp-kypärää mulla ei olekaan, puhumattakaan m-pyörästä.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on aina kypärä päässä jos käyn kaupassa kesken lenkin vaikka ostamassa juotavaa. Ei sitä hikistä pehkoakaan kukaan halua katsella.
Ei kai kukaan mene pehko paljaana kauppaan.
Oli se pehko hikinen tai ei.
Pidän päässä koko ajan. Ei kai se yhtään nolompaa ole siellä kaupassa kuin matkallakaan.
Kyllä ihan kaupan menen pyöräilykypärä pässä.Jos sen jätä pyörään ,kaupasta palatessa sitä ei enää ole.Ostoksen kerään koriin ,pieni ruokaisena. Joten missä sitä pyöräilykypärä pitäisin muussa kuin päässäni? jos kaupassa käytän vain kaupan koria .
Lyhyillä piipahduksilla jätän päähäni, jos viivyn pidempään, jätän kypärän pyörän lukkoon.
Ostokseni ovat joskus niin pienet, että ne mahtuisivat hyvin pyöräilykypärään. Matkaa kauppaan on vain 200 metriä, kuljen matkan kävellen.
Pitäisikö ostaa tätä varten pyöräilykypärä?
Vierailija kirjoitti:
Menen pyöräilykypärä päässä kauppaan. Mutta moottoripyöräkypärä päässä en, se on epäkohteliasta.
Moottoripyöräkypärä suojaisi siinä samalla myös koronalta.
Vierailija kirjoitti:
Kiitän arvoisaa av-raatia ja menen kypärä päässä kauppaan jatkossakin tai sitten en. Huojentavaa tietää, ettei kukaan pölli kypärää pyörän sarvesta. Mp-kypärää mulla ei olekaan, puhumattakaan m-pyörästä.
Ajattele sitä kävelykypäränä, joka suojaa päätä kävellessä jos taivaalta tippuu jotain tai satut liukastumaan.
Eivätköhän ne ihmiset siellä kaupassa tajua, että kypärä on päässäsi pyöräilyä varten eikä siksi, että pelkäisit lyöväsi pääsi kaupassa. Minä menen aurinkoisella säällä aurinkolasit päässäkin kauppaan, koska minulla on niissä vahvuudet, enkä viitsi kauppareissua varten ottaa erikseen silmälaseja mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ostokseni ovat joskus niin pienet, että ne mahtuisivat hyvin pyöräilykypärään. Matkaa kauppaan on vain 200 metriä, kuljen matkan kävellen.
Pitäisikö ostaa tätä varten pyöräilykypärä?
Mahtaa olla tosi-iso potta jos maitolitra poikasineen mahtuu!
Pakko pitää päässä kypärä..ulos ei voi jättää Käsissäkään voi,voi jos kärryyn heittää...ihan sama missä on.Kunhan päässä ajaessa.
Mulla on aina lippalakki kypäräpyörän kanssa, joten otan kypärän pois kauppaan mennessä ja pidän sitä kädessä. Joskus parin minuutin piipahduksen aikana kypärä saattaa olla päässäkin. Rippuu tilanteesta.
Minä käyn ruokakaupassa tonttulakki päässä, hyvin sujuu. En tarvitse kenenkään mielipiteitä.
Menen pyöräilykypärä päässä kauppaan. Mutta moottoripyöräkypärä päässä en, se on epäkohteliasta.