Lopettakaa asioistani kirjoittelu täällä palstalla
Jatkuvasti saa lukea juttuja itsestään täällä, kenenkään ei voi enää luottaa. Tunnistan kyllä itseni kirjoituksista.
Kommentit (33)
Niinistökin on kuulema psykoosissa.
Vai olisiko se niinistön psykoosi vaan mustamaaalausyritys, jos ajattelee vaikka eri tavalla kun joku toinen.
Ei ihme että 1/3 osa vetää psykedeelejä ja loput on kaikista asiosta hiljaa.
Kerro eri tarinat eri ihmisille niin näet missä vuoto on.
Antonia feikkiprofiililla ja tekaistuilla päivityksillä faceen asap jonkun runkkuringin iloksi!
Jotku ovat tarpeeksi idiotisoituneita arvostelemaan muita netissä mut eivät tajua et syyte voidaan nostaa kunnianloukkauksesta ja anonyymiteetti selviää varsin helposti tänäpäivänä.
Minäkii luulen kaikkien anoppien haukkujien olevan miniöitäni tai muita tuttuja.
Olet selväjärkinen ja tiedät totuuden
Vierailija kirjoitti:
Oot psykoosissa, suositan hakemaan apua. Tsemppiä.
Odotas kun joku levittelee sun asiat netissä. tsemppaa siinä sitten ja mieti oletko itse psykoosissa..
Vierailija kirjoitti:
Jotku ovat tarpeeksi idiotisoituneita arvostelemaan muita netissä mut eivät tajua et syyte voidaan nostaa kunnianloukkauksesta ja anonyymiteetti selviää varsin helposti tänäpäivänä.
Todellakin, jos uhataan ajaa autolla yli.
Vierailija kirjoitti:
Paranoiaa liikkeellä.
Taidat yrittää pelastaa vain oman nahkasi syyttämällä paranoiasta!
Tai käsketään vasikkaa kyljelleen... Tai uhataan kiusata hengiltä.
Oletko ajatellut, että vauvapalstan tarkoitus lienee tarjota foorumi löytää vertaistukea. On siis vain hienoa, jos samaistut muihin täällä, voit huutaa palstamaisesti, että "täällä kans yks, mulla sama". Et kai sä vaan mitään sellaista ole tehnyt, mitä ei olisi pitänyt?
Semmoista se on asua siellä LÄÄVÄSSÄ
Jos jää omista teoistaan ja valheistaan koko ajan kiinni, ei siitä voi muita syyttää ja alkaa tehtailla kunnianloukkauksia ja rikosilmoituksia.
Oot psykoosissa, suositan hakemaan apua. Tsemppiä.