Miksi vihata ihmistä, joka on myöntänyt virheensä ja parantanut tapansa?
Jos olen ollut lapsena ja teininä epäluotettava ja sanonut esimerkiksi varatusta pojasta että olisin tuolle paljon parempi tyttöystävä, ilman että mitään muuta vakavaa tapahtui. Mutta sitten minua on kiusattu, käytetty kaikki henkisen väkivallan muodot ja vähän fyysistäkin väkivaltaa, niin miksi monet aikuiset ihmiset halveksuu jos puolustaudun kiusaamista vastaan ja sanovat myös että oli oikein että mua lyötiin!?
Kommentit (12)
Luottamuksen voi menettää vain kerran.
ei tämä maailma katsos toimi niin, että voit olla epäluotettava ja sitten kaikkien pitäisi luottaa sinuun
taidat olla erityisherkkä ammattiloukkaantuja
Vierailija kirjoitti:
ei ketään syyttä kiusata
Miksi käyttäydyt ikään kuin kiusaaminen olisi oikein ? Eikö jokainen ole vastuussa omasta käytöksestään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ketään syyttä kiusata
Miksi käyttäydyt ikään kuin kiusaaminen olisi oikein ? Eikö jokainen ole vastuussa omasta käytöksestään?
niinpä. ei olisi kannattanut olla epäluotettava
Vierailija kirjoitti:
Luottamuksen voi menettää vain kerran.
Kuinka monta virheetöntä ihmistä tiedät? tuntuu että nämä jotka kiusasivat minua, ovat itse mielestään virheettömiä tai eivät ainakaan ole tehneet niin pahoja virheitä kuin minä joten heillä on oikeus sylkeä mun päälle
Vierailija kirjoitti:
ei tämä maailma katsos toimi niin, että voit olla epäluotettava ja sitten kaikkien pitäisi luottaa sinuun
Ei tarvitse luottaa, mutta eikö jokaisella ole oikeus olla rauhassa haukkumiselta, mulkoilulta, naureskelulta, perättömien juorujen levittämiseltä, uhkailulta, tönimiseltä, lyömiseltä ..?
Onko se että jos satunnaisesti puhui pahaa muista ja muut nyökytteli mukana, samalla tasolla vuosia kestävän jokapäiväisen henkisen väkivallan kanssa?
en ota töihin tatuoituja enkä niitti naamoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ketään syyttä kiusata
niinpä. ei olisi kannattanut olla epäluotettava
Ja tästä päästään siihen noidankehään, että kun vetoat aina tähän, niin voit loppuelämän kiusata minua?
Et koe että missään vaiheessa voisit vetää sille kiduttamiselle rajan?
Et usko, että tein virheitä ja minussa voi olla myös hyvää?
Olipa sekava alotus.
Siis oot ollut teininä ilkeä, ja sua kiusataan vieläkin sen takia? Olet varmasti pyytänyt anteeksi. Mitä sulle vastattiin?
Miten muuten oot osottanut, että olet parantanut tapasi ja myöntänyt virheesi?
maineen voi menettää vain kerran.siksi monet mammat haluavat asua mahdollisimman suuressa kaupungissa, jossa on helpompi olla epäluotettava ilman, että kaikki saavat tietää