Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna elämäni ekaa kertaa salille, mitä tapahtuu, katotaanko pitkään, kun BMI on 42???

Vierailija
15.10.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarpeeksi tekemistä oman hikiurakkansa kanssa. Rohkeasti vaan!

Vierailija
2/7 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää on just niitä pullistelijoita jotka asuu salilla eikä hyväksy kavereikseenkaan ketään yli 10 rasvaprosenttilaista.

oikeasti liikuntaa rakastava ja hyvällä asenteella oleva ihminen katsoo sensijaan hyvällä. pienikin ponnistelu on aina oikeaan suuntaan ja tiedä vaikka bmi siitä tipahtaa. anna ääliöiden tuijottaa, saleilla on aina näitä ihmisiä, tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemppiä sulle!

Vierailija
4/7 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sulle!

Vierailija
5/7 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!!

Vierailija
6/7 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen ylipainoinen ja aloitin reippaasti kuntoilun, mm salikäyntiä ja ohjattuja jumppia. nykyään olen ylpeä saavutuksestani ja huomaan jopa olevani ylimielinen muita ylipainoisia kohtaan. arvelen etteivät he jaksa kuitenkaan pitää treeniä loppuelämäänsä. ja tuijotan, onpa iso perä, kato on käyny ihan urheilukaupassa hakemassa verkkarit, siinä se pullukka hikoilee, katsotaan hikoileeko vielä ensi viikolla luovuttaa kuitenkin.

todista että olen väärässä!

Vierailija
7/7 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan ketään salilla tuijottele, keskityn om,an treeniin. Ihan sama onko salilla yhtä aikaa adoniksia tai ylipainoisia, ei vaikuta mun treeneihin. Ja uskon että suurimmalle osalle oikeista kuntoilijoist on näin. JOtkut pöntöt voi tuijotella, mutta niistä ei kannata todellakaan välittää.

Hienoa, että olet päättänyt aloittaa kuntoilun.