Miesystäväni salaama lapsi ja järkytys
Tiedän kyllä mitä pitäisi tehdä, mutta kun on muuten niin hyvältä vaikuttava mies.
Ollaan siis 25-30vee pariskunta, yhdessä oltu 2v. Pitäisi muuttaa yhteen kohta (onneksi ei ole lainapäätöstä haettu tms) ja suunniteltu miten perustetaan perhe jne. Oltiin sitten miehen vanhemmilla kylässä toisella puolella Suomea, jossa anoppikokelaani kysyi mitä "Valtterille" kuuluu? Mieheni meni todella vaikean näköiseksi ja mä ihmettelin että kuka ihmeen Valtteri? Anoppikokelas meni myöskin kummallisen näköiseksi. Minä ja anoppikokelas tajuttiin tässä kohtaa että mies ei ole mulle puhunut mitään että hänellä on poika. Lähdettiin pian kotiin muutenkin. Tunnelma oli sanoinkuvaamaton.
Tivasin että mitä tämä tarkoittaa, et ole kertonut mulle noin isosta asiasta vaan olet esittänyt lapsetonta! Hän ei halunnut suututtaa minua, oli peruste. Voi elämä sentään, mä siis huusin. Miten voi luottaa tuollaiseen mieheen, puhuttu miten perustettaisiin perhe jne, ja hän jättää mainitsematta pojastaan. Ei ole tekemisissä lapsen tai sen äidin kanssa, uskoisiko tuotakaan enää, ja vaikka ei olisikaan, niin ei tällain voi toimia!
Tiedän kyllä mitä pitäisi tehdä. Onko kukaan päässyt tästä tilanteesta eteenpäin ja miten voi luottaa enää mieheen? Lisäksi halusin nuorena naisena nimenomaan lapsettoman miehen, eihän hän sitä nyt sitten olekaan. Elarit maksaa kuulemma, tuostakaan en aiemmin tiennyt koska ei näyttänyt tiliotteitaan, johan tässä kyllä sanon että... tiedän, mitä pitäisi tehdä.
Kommentit (8)
Anoppi kysyy mitä Valtterille kuuluu, vaikka tietää ettei poikansa pidä lapseen ja sen äitiin mitään yhteyttä?
0/100. Mene töihin, hanki harrastus, hanki kavereita, tee jotain tuolle surkealle elämällesi.
Vierailija kirjoitti:
Anoppi kysyy mitä Valtterille kuuluu, vaikka tietää ettei poikansa pidä lapseen ja sen äitiin mitään yhteyttä?
0/100. Mene töihin, hanki harrastus, hanki kavereita, tee jotain tuolle surkealle elämällesi.
Joko näin, tai sitten mies todellakin pitää lapseen yhteyttä, mutta valehtelee myös siitäkin.
Mies salasi, että hänellä on lapsi, eikä ole lapsen kanssa missään tekemisissä. Helmen olet löytänyt, mene äkkiä sen kanssa naimisiin ja hanki monta lasta!
Jos tämä tarina on totta, niin unohda koko äijä. Jos mies ei ole kiinnostunut tapaamaan lastaan, niin olisiko kovin hyvä isä teidän yhteiselle lapsellekaan. Tuskin, eron tullessa jäisi lapset näkemättä.
Vierailija kirjoitti:
0/5, typerän mätisäkin heikkolaatuinen trollaus.
Voi kuule, kyllä näitä tapauksia on aina ollut ja tulee olemaan. Yhden illan jutusta alkaneita raskauksia, tai renki/piika/isäntä-ties mitä kuvioita maalla entisaikaan, ja ehkäisyä ei ollut edes. Hirveitä tilanteita. Ja sota-aikana naiset tulleet raskaaksi "väärille" miehille jne. Ei tämä ole mitään satua vaan kyllä tätä sattuu edelleen.
Ja aina on ollut vastuuttomia miehiä. Ja kun tavataan uusi nainen, ei kerrota että ollaankin isä-ihmisiä. Kerrotaan se myöhemmin tai jätetään kokonaan kertomatta. Sitten kun mies kuolee, perunkirjoituksessa ilmenee että olihan niitä lapsia muuallakin kuin sen vaimon tiedossa olevat.
Mulle paljastui että minulla on lapsi. Koska lapsenlapsi otti yhteyttä. On poikani ikäinen tyttö ja ovat kavereita.
Olet vain itse todella surkea provo!