Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otetaanko huumetesti AINA valvotusti

Vierailija
14.06.2022 |

?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan. Se kuuluu mm. finanssialan työhöntulotarkastukseen pakollisena, joten siellä sitten pissattiin tylyn hoitajan valvonnassa.

Kokemus se oli tuokin.

Vierailija
2/5 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jopa joutunut paskomaan purkkiin samalla kun hoitaja on pällistellyt vieressä, eli kysymykseesi vastaus: kyllä. Vaikka kyse olisi vain pelkästä tarkastuksesta eli ei päihdehistoriaa niin aina siinä on joku vieressä valvomassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl vaan. Joka ainoa kerta kun on pitäny kusta purkkiin, on mukana ollu töpäkkä täti tarkkana vieressä. Ettei sitä näytettä vaan latrata vedellä nih. Tai sujauteta kaverilta saatuja kusia omien sijasta.

Vierailija
4/5 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu ihan tarkoituksesta, mutta yleensä kun sitä vaaditaan niin kyllä.

aivan kuin dopingtesti. Aivan kuin tavalliset labrakokeetkin on tavallaan valvottuja, siksi sulta kysytään useaan kertaan hetua.

On oltava tosi ujo jos ei voi valvottuna pissata, ja yleensä valvonta peilin takaa, ei pitäsi kovasti ujostuttaa.

Vierailija
5/5 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan aina valvotusti. Hoitaja oli labran puolella ja minä vessassa. Hoitajalla näköyhteys pöntön suuntaansen pienen labran näyteluukun kautta. Tosin näköyhteys ei ollut suora, itse en nähnyt hoitajaa.

Ilmeisesti täytti valvotun testi määrityksen.

Tehtiin työhöntulotarkastuksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä