Onnistuisiko J. Bond viettelemään sinut? Tai jopa menisit sänkyyn asti?
Kommentit (40)
Pitää odotella naispuolista Bondia - eiköhän sekin kohta tule.
Graig saisi, ehdottomasti.
Juju on juuri siinä, ettei hän ole mikään "pilke silmäkulmassa" -vikittelijä, vaan tiukkailmeinen ja asiallinen. Mutta jos hän siitä huolimatta lämpenisi juuri minulle, niin...
Muut Bondit on käsikirjoitettu vähän eri kastiin, koska elettiin eri aikaa. Esim. Conneryn Bond käytännössä raiskaa naisen laboratoriossa, ei kiitos. Muutenkin naiset olivat Bobdeissa ihan näihin uusimpiin asti vain käyttötavaraa, joita pantiin ihan vain huvin ja urheilun vuoksi. Ei huvittaisi päätyä jonon jatkoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistuisi. Olen heteromies.[/quot
Kuka bond-tytöistä onnistuisi viettelemään sinut?
Roger Moore ilman muuta, Craig tai Connery ei missään nimessä
Vanha Connery oli kunnon hopeakettu.
Vierailija kirjoitti:
Conneryn leffat on jees, mutta mieshahmona hänen Bondinsa ei viehätä. Jotenkin liian itsevarma ja naisia alistava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Conneryn leffat on jees, mutta mieshahmona hänen Bondinsa ei viehätä. Jotenkin liian itsevarma ja naisia alistava.
Mutta se aksentti... aaah....
En tiedä. Mutta lensin kerran samassa lentokoneessa Vilnasta Riigaan Roger Morin kanssa. Tiesin että hätätilan sattuessa Mr Bond hoitaa homman. Ei ole koskaan ollut niin turvallinen olo lentokoneessa.
Conneryllä muuten oli tatska, Scotland forever meikkailtiin välillä ihan onnistuneestikin piiloon
Todennäköisesti ei kun ei kukaan muukaan ole 34 vuoteen näin onnistunut tekemään.
Aplle tiedoksi, että J. Bondit eivät ole naisten fantasioita, vaan miesten fantasioita. Jos kaipaat viettelyvinkkejä kannattaa katsoa ennemminkin joku naisille suunnattu leffa.
Eikös uusimmassa Bondissa ollut homoerotiikkaa?
Ei kiinnosta tuollainen miestyyppi pätkääkään, hyi.
Ehdottomasti, parikin Jameksista.
Helposti.
(aina kun, joku) osoittaa minua päähän:
ladatulla. 'Walther PPK 'lla, niin.
Helposti minä..
tekisin, ihan mitä vain:
pyydetään, sanotaan ja toivotaan.
Niin helppoa.
(Tekisitkö sinä samoin myös..)
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti ei kun ei kukaan muukaan ole 34 vuoteen näin onnistunut tekemään.
Epäilen.
Sua vahvasti, tai sitten..
sua ei ole osoitettu päähän ladatulla:
'Walther PPK' lla, voisin kuvitella..
Helposti.
Ei, koska tuo kyseinen lintutieteilijä on ollut kuolleena jo pidemmän aikaa.
Kaikki Bondit kelpaavat. T. Pekka