Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sijoitukseni ovat jo lähes 50% tappiolla tämän vuotisen pörssilaskettelun takia. Veikkauksia milloin saan rahat takaisin?

Vierailija
13.06.2022 |

Niin ja hajautettukin on, eikä ole ostettu ihan suurimpaan hintaan mitään.

Riittääköhän 5-10 vuotta?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää

Vierailija
2/14 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2038 veikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 1978 J.Y.S. eli Jälkeen Ydin Sodan.

Vierailija
4/14 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, mun salkku oli vain 15% tappiolla. Yllätyin että niin vähän. Siellä on muutama tosi surkea mätämuna joka vetää alaspäin reippaasti. Tämä vuosi on hukkaanheitetty. Katotaan ens vuosi.

Vierailija
5/14 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA:ta itsellä suurimmaksi osaksi vieläpä. Siellähän ylireagoidaan jokaiseen nitkahdukseen ja sen kyllä näkee :(

Jos vielä dollari romahtaisi euroon nähden 10 vuoden takaisiin  0.6-0.7 lukemiin niin voi morjes.

ap

Vierailija
6/14 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko indeksit tosiaan laskeneet noin paljon? Miten olet onnistunut tekemään noin paljon tappiota?

Vierailija
7/14 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usa ehkä tulee vielä alas, sahaten.

Vierailija
8/14 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko indeksit tosiaan laskeneet noin paljon? Miten olet onnistunut tekemään noin paljon tappiota?

No riskitasoa kieltämättä on ollut, mutta kyllä nuo on heitelleet aivan villinä nyt.  Pari huonoa valintaa joukossa, joista en ehtinyt hankkiutua eroon ajoissa.

ap

Vierailija
9/14 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, mun salkku oli vain 15% tappiolla. Yllätyin että niin vähän. Siellä on muutama tosi surkea mätämuna joka vetää alaspäin reippaasti. Tämä vuosi on hukkaanheitetty. Katotaan ens vuosi.

Sama mulla. Olen antanut salkun elää omaa elämäänsä, ja vasta tänään kävin pitkästä aikaa katsomassa. Luulin että tilanne olisi paljon pahempi, enkä siitäkään olisi hätkähtänyt, mutta tosiaan vain 15% on tällä hetkellä miinuksella. Jos ei tän pahemmin käy, niin palataan plussalle paljon nopeammin kuin olen ajatellut. Toisaalta, voihan tässä vielä tapahtua vaikka mitä, joten seuraillaan rauhassa.

Vierailija
10/14 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et milloinkaan. Great reset.

Vierailija
11/14 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nauran noille pörssikurssien selityksille, tosiasiassa tuuliviiriä ei voi selittää mitenkään...

Vierailija
12/14 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kestää yli 10 vuotta paitsi jos inflaatio kiihtyy, niin osakkeiden nimellinen hinta nousee samalle tasolle, mutta saat ostettua samalla rahalla puolet vähemmän.

Vierailija
13/14 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammoille, älkää vielä ostako

mies54v

Vierailija
14/14 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vastaavasta pudotuksesta on kestänyt toipua kymmenen vuotta, mutta eipä sitä todellisuudessa pysty ennustamaan. Maailmassa tapahtuu tällä hetkellä niin isoja mullistuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme