Haluan että työkaverini saa potkut, miten toimin?
Kommentit (11)
Suosittelen yrittäjyyttä toiminimellä, jos noin v*tuttaa työkaverit. Siinä saat olla yksin.
Kiusaamaan ei kannata ruveta. Karma is a bitch.
Hetkinen? Onko asiallisia syitä potkuille? Otaksun, ettei ihan helposti onnistu, jos työkaveri ei ole tehnyt vakavaa virhettä tai rikosta.
Miksi haluat? Oletko kenties kiusaaja? Kenties minun kiusaajani ihan? Olen kyllä huomannut että yrität savustaa minua ulos. Ei tule onnistumaan. Säälin sitä millainen egoisti olet. Miten naamastasi paistaa kärkäs patoutunut viha jota yrität verhota naapurinpoikalookiisi. En tiedä huijaako se ketään, minua ei ainakaan. Etkä tiedä kenen kanssa olet tekemisissä. Et tiedä mitä kaikkea olen kokenut. Valitsit tällä kertaa väärän uhrin, edeltäjänihän saitkin jo ulos savustettua. Ja miten paljon edelleen häntä haukut. Kun tapaan edeltäjäni, aion kysyä häneltä, kiusasitko sinä häntä. Ja minulla on uusi strategia nyt, keskustelen vain kun keskustelu on aiheellista ja asiallista. Muutoin en. En anna sinun manipuloida minua .
Niin minäkin, mutta se tarkoittaisi sitä, että joutuisin tekemään vieläkin useamman poissaolijan työt kuin nyt jo teen.
Minäkin. Mutta ei sitä mihinkään tuosta saa. Virheitä se tekee minkä kerkeää. Töissä olisi paljon kevyempää, jos me muut voitaisi tehdä hommat kerralla kunnolla eikä tarvitsisi jatkuvasti korjailla tuon yhden aiheuttamia katastrofeja.
Käytä järkeäsi