Vanhemmat kertoivat häpeävänsä että olen lapseton vaikka sisareni ovat synnyttäneet
Sanoivat ihan suoraan, että vertailevat mua sisaruksiini joilla on lapset tehtynä nuorina. Olen meistä vanhin ja nyt keski-iässä, mutta edelleen vanhemmat jaksavat toitottaa että olisin mukamas jäänyt jälkeen yms.
Kommentit (8)
Minä sanoisin: "Noin tyhmien ihmisten suvun jatkaminen on rikos ihmiskuntaa vastaan", ja kävelisin tyynesti pois.
Fiksuimmat naiset eivät tälle raiskatulle maapallolle enää tee lapsia, kärsimään.
Oma siskoni ilmoitti jo teini-iässä että ei aio koskaan synnyttää ja kukaan ei mutissuy mitään vastaan, jokaisen oma asia mitä tekee elämällään. Tietenkin jos vaan masentuu, ryyppää sun muuten laiminlöi itseään nii tähän kyllä saa puuttua näin esimerkkinä.
Kehosi on sinun ja vain sinun. Kukaan ei määrää sinua hankkimaan lapsia, jos et itse sitä tee. Lapset ovat ihaniakin, mutta vastuu on 24/7 ikuisesti.
Miksi vaivaavat sinua tuollaisella, jos useampi lapsi on jo saanut omia lapsia?
Toisaalta onhan se helppoa, kun geenit jatkuvat, mutta ei itse tarvi hoitaa. Ja ennen vanhaan vanhempien ei muutenkaan juuri tarvinnut olla lastensa kanssa, lapset huitelivat vaippasillaan metsässä suut mustikassa.
Höpö höpö. Vanhemmat vaan SUOSII tiettyä lasta/lapsia ja tuo on se niiden pszka tekosyy. Meillä mun vanhemmat hyysää ja palvoo ja kehuu työtöntä lapsetonta sisarustani, joka ei ole kouluja jaksanut käydä.
Minä olen ahkera, uuttera akateeminen jolla lapsia (vanhempien ainoat lapsenlapset) ja vanhemmat haukkuu ja nälvii vain minua, samalle kehuen sitä sisarustani miten he siitä ovat ylpeitä (ja minua saa hävetä).
Lapsenlapset ei kiinnosta tippakaan eivätkä ollenkaan tapaa tai pidä yhteyttä. Elämän sisältö on se lapseton laiska sisarus.
Ap sulla taitaa olla sama homma eli olet vaan se epäsuosittu tai inhottu lapsi.
Jos se on heidän mielipiteensä niin sitten se on! Elämässä on varmasti paljon muutakin kuin tuon pohtimista. Avarru hieman päästäsi
Joskus pitää ihan läheisillekin sanoa että pitäisivät suunsa kiinni.