Onko muita jotka muuttuvat epävarmoiksi kiinnostavan ihmisen edessä?
Muuten pystyn höpöttelemään niitä näitä, mutta odotas kun kiva työkaveri tulee paikalle niin alkaa ihme jännitys ja mongerrus. Järkyttävä epävarmuus kun haluaisi tehdä positiivisen vaikutuksen toiseen ja tietää ettei ole mikään instababe 😬
Kommentit (6)
Täysin sama tilanne. En pysty katsomaan työkaveria ilman typerää virnettä ja olematta kikattamatta hänen hassuille jutuilleen.
Aika söpöä tavallaan änkyttää ihastuksen edessä.
Täällä yksi. Se EI ole söpöä! Vaan aivan kamalaa mennä aivan tolvanaksi ihastuksen edessä. Miten siitä pääsee eroon?
Joo vedin just viikonloppuna taas niin nolon session ettei mitään järkeä. Olin vielä aika kovin humalassa ja jotenkin onnistun aina ihastuksen läsnä ollessa esittämään jotain helkutin kovanaamaa. Se pitää mua varmaan aivan idioottina. Kaiken lisäksi hän otti jopa vähän kontaktia suuntaani ja mä tylytin sitä hätäpäissäni ihan huolella. En tule ikinä saamaan miestä tämän vuoksi. Ja ihan aikuinen nainen olen. Miten se voikin olla niin vaikeeta näyttää herkkyyttään ja naisellisuuttaan silloin kun eniten niin pitäisi tehdä.
Joo