Helsingin keskustan lähellä asuvat, missä käytte kaupassa?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Hurstin leipäjonossa ja Lidlissä ja joskus Prismassa.
Missä on Helsingin keskustan Prisma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on Helsingin keskustan Prisma?
Pasilan Triplassa
Mä asun ihan keskustassa ja useimmiten käyn Kampin kauppakeskuksessa. Sieltä löytyy K-Supermarket, Alepa ja Lidl. Vaihdellen noissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä asun ihan keskustassa ja useimmiten käyn Kampin kauppakeskuksessa. Sieltä löytyy K-Supermarket, Alepa ja Lidl. Vaihdellen noissa.
Minä kävisin aina Lidlissä.
Asun vähän syrjemmässä. 200m päässä on k-kauppa, 400m päässä s-kauppa, 450m k-kauppa, matkan varrella myös Lidl ja Prisma. Ihan voin valita.
Mä asun Taka-Töölössa ja 500 metrin läheisyydessä on Alepa, Lidl, S-market ja K-market. Joskus käyn Triplan Prismassa, mutta aika pitkälle pärjää noilla lähikaupoilla.
Vierailija kirjoitti:
Mä asun Taka-Töölössa ja 500 metrin läheisyydessä on Alepa, Lidl, S-market ja K-market. Joskus käyn Triplan Prismassa, mutta aika pitkälle pärjää noilla lähikaupoilla.
Asutko sairaalassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kävisin aina Lidlissä.
Joo, tää Lidl vaan on aika pieni ja siellä on vähän nihkeästi valikoimaa. Toinen isompi Lidl on kyllä aivan lähellä Graniittitalossa mut oon vähän laiska menemään sinne asti. Salomonkadun yli 🤦 Joo, myönnän, mut jos on painavat ostokset...
Asun Kampin kauppakeskuksen yläkerrassa ja eniten tulee käytyä K-marketissa. Usein myös Alepassa mutta lähinnä pikkuostoksia. Lidlissä harvoin, en oikein löydä sieltä mitään mitä haluaisin. Stockmannin Food Marketissa ehkä kerran viikossa, lähinnä valmisruokatiskin takia.
Vierailija kirjoitti:
Asun Kampin kauppakeskuksen yläkerrassa ja eniten tulee käytyä K-marketissa. Usein myös Alepassa mutta lähinnä pikkuostoksia. Lidlissä harvoin, en oikein löydä sieltä mitään mitä haluaisin. Stockmannin Food Marketissa ehkä kerran viikossa, lähinnä valmisruokatiskin takia.
No hei naapuri! En siinä talossa asu, mut lähellä ollaan 😊