Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras silmälasiliike?

Vierailija
13.06.2022 |

Uudet silmälasit siis hakusessa. Edelliset ostin nisseniltä ja ovat olleet hyvät, tästä kuitenkin jo aikaa. Miinusta on muttei kovin paljoa. Metallisankaiset isohkot kehykset miellyttäneet yleensä, tykkään laajasta näkökentästä. Harkitsen myös aurinkolasien ostoa vahvuuksilla samalla. Voisi vilkuilla noita malleja vähän etukäteen nettisivuilta.
Missä liikkeessä paras hinta/laatusuhde?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä eri liikkeissä ja sovittaa laseja, ei pelkästään hinnan perusteella, vaan mitkä myös tuntuu ja näyttää hyvältä.

Vierailija
2/11 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäasema tai Specsavers sanoisin minä

Instrussa ja Nissenillä mun mielestä huonot kehysvalikoimat, Synsamilla kivoja kehyksiä mutta se on kallis (ainakin moniteho-asiakkaalle)

Yksityisillä kehysvalikoimat tietty ihan eriluokkaa kuin ketjuliikkeillä mutta hinnat on taas eriluokkaa myös

Rillit lapsesta asti, joten kaikkia mahdollisia liikkeitä on kierretty vuosien varrella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instrussa ja Nissenillä mun mielestä huonot kehysvalikoimat, Synsamilla kivoja kehyksiä mutta se on kallis (ainakin moniteho-asiakkaalle)

Yksityisillä kehysvalikoimat tietty ihan eriluokkaa kuin ketjuliikkeillä mutta hinnat on taas eriluokkaa myös

Rillit lapsesta asti, joten kaikkia mahdollisia liikkeitä on kierretty vuosien varrella

Kiitos. Opiskelijana budjetti rajallinen mutta uskon että sopivat kyllä löytyy -ap

Vierailija
4/11 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäasema

Vierailija
5/11 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäasemaa suosittelen minäkin, siellä on usein hyviä tarjouksia esim.linsseistä.

Nisseniltä ostin joskus, mutta niiden tarjoukset on niin kummallisia, etten oo ikinä niitä ymmärtänyt; saat kolmet lasit yksien hinnalla, ja höpöhöpö!

Vierailija
6/11 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäaseman tarjous 40 % hinnasta pois silmälasiostoksesta.

Mutta kun katsoo linssien hintoja, monitehot kiinnostaa, niin lähtöhinnat huikeita!

Instrusta aiemmin ja pitäydyn tähän.

Vierailija
7/11 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instru.

Vierailija
8/11 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Opiskelijana budjetti rajallinen mutta uskon että sopivat kyllä löytyy -ap

Nissenillä on siinä tapauksessa halvinta. Siellä on myös usein puolen hinnan päivät.

Myös Specsaversilla on kaksi yhden hinnalla -kamppiksia usein, mutta perushinnat ovat siellä pikkaisen kalliimmat ja hinnoittelu niin sekava, ettei etukäteen pysty netistä laskemaan paljonko omat lasit tulevat maksamaan.

Vierailija
9/11 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on se mistä löytyy omaan naamaan sopivat kehykset.

Itse käyn aina ostarin kaikki 4-5 liikettä läpi ja jos ei löydy niin keskustan ketjuuntumattomat erikoisliikkeet päälle.

Vierailija
10/11 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda Instru ja Nissen (jotka muuten ovat samaa lafkaa), linssien laatu on sikahuono! Hinta-laatusuhde on paras Specsaversillä, varsinkin jos osut ajankohtaan, jolloin saa kahdet lasit yksien hinnalla. Silmäasema on kallis, samoin ketjuihin kuulumattomat yksityiset optikot. Kokemusta näistä 50 vuotta.

Vierailija
11/11 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä hyviä laseja ymmärrä, jos on tottunut käyttämään halvinta. Mä esim. luulin, että onko ihmisellä todellakin terävä näkö vain putkimaisella alueella, mutta yksilölliset freeform linssit antavat terävää näköä myös sivummalle päätä kääntämättä. En muistanut miten lapsena näki kun ei vielä tarvinnut laseja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän