Haluan riskiryhmäläisenä, että Suomeen tulee uudet koronarajoitukset
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan että riskiryhmäläiset pakotetaan muuttamaan keskenään autiolle saarelle.
Vain sellaiset jotka panikoivat, jooko.
T. Rokottamaton ns. riskiryhmäläinen
Isäni sanoin: "Ainahan sitä haluta saa, mutta aina ei saa mitä haluaa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan että riskiryhmäläiset pakotetaan muuttamaan keskenään autiolle saarelle.
T. Rokottamaton ns. riskiryhmäläinen
Mun puolestani voi lähettää kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Rokottamaton ns. riskiryhmäläinenMun puolestani voi lähettää kaikki.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riskiryhmäläinen minäkin ja olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Meille kaikille kun ei tarjota sitä neljättä rokotustakaan joka esim. terveydenhuollon ammattilaisille on annettu (vaikka olisivat vain psykiatrisella töissä). Huomaa että suurin osa terveistä on itsekkäitä omannavantuijottajia. Eivätkä välitä iäkkäistä vanhemmistaan/isovanhemmistaan. Perintöä varmaan odottelevat kieli pitkällä.
Et voi olla tosissasi.
Piikkiä piikin perään ja perusteetonta valitusta.
Ei kaikilla edes ole iäkkäitä läheisiä.
Ja vaikka olisikin, ei se ole mikään syy olla hysteerinen. Olen käynyt katsomassa 95-vuotiasta isoäitiäni ihan normaalisti viikottain aina kun rajoitukset ovat sallineet. Kummallakaan meistä ei ole ollut edes pientä nuhaa tai kurkun karheutta tässä yli kahden vuoden "korona-aikana".
Vierailija kirjoitti:
Riskiryhmäläinen minäkin ja olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Meille kaikille kun ei tarjota sitä neljättä rokotustakaan joka esim. terveydenhuollon ammattilaisille on annettu (vaikka olisivat vain psykiatrisella töissä). Huomaa että suurin osa terveistä on itsekkäitä omannavantuijottajia. Eivätkä välitä iäkkäistä vanhemmistaan/isovanhemmistaan. Perintöä varmaan odottelevat kieli pitkällä.
Jos hinnasta sovitaan, saat mun kaikki piikit pientä summaa vastaan. Toki kaikki rokotusmerkinnät hankit mun nimiin.
olet jo niin sairas ettet oikeasti tarvitsi enää elää, älä huoli kohta joku lääkäri panee sut saattohoitoon jo muiden vaivojen takia.
Ap, kai sä ymmärrät että korona ei ole katoamassa minnekään eikä koko maailma voi ikuisesti elää jatkuvissa rajoituksissa? Sun pitää vain oppia elämään tässä uudessa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Ap, kai sä ymmärrät että korona ei ole katoamassa minnekään eikä koko maailma voi ikuisesti elää jatkuvissa rajoituksissa? Sun pitää vain oppia elämään tässä uudessa tilanteessa.
Se on ihan hiessä neljän seinän sisällä kun on peloteltu. Hahaha ei voi ku nauraa mikä raukka oikeesti. Ap mene ulos ja ala elämään elämää ei sinun tarvitse pelätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hinnasta sovitaan, saat mun kaikki piikit pientä summaa vastaan. Toki kaikki rokotusmerkinnät hankit mun nimiin.
Otetaan tarjouksia vastaan. Paljonko tarjotaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otetaan tarjouksia vastaan. Paljonko tarjotaan?
Tarjoan taloni. Koska olen hysteerikko ja narkomaani. Koukussa pfizerin ihmeaineeseen :O
Onko tässä nyt kyseessä ns. riskiryhmäpaine?
Ap on ällöttävän itsekäs! Kunnon ankeuttaja, joka haluaa pilata ilon kaikilta muilta
Ap kai ymmärrät, että jokainen ihminen tulee joskus kuolemaan? Riskiryhmäläiset todennäköisesti muita nopeammin jo luonnostaan. Suosittelen käsittelemään kuolemanpelkoasi, jos noin paljon pelottaa. Ihan sama vaikka eläisit kuplassa, kyllä se kuolema sieltä tulee aikanaan.
Mielestäni pääkaupunkiseudulla tulisi aina käyttää maskia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Rokottamaton ns. riskiryhmäläinenMun puolestani voi lähettää kaikki.
Miksi?
Koska mä haluan.
Perusteliko aloittaja jotenkin sen miksi hän haluaa kaikille rajoituksia?
Mä tänään töissä kuuntelin, kun riskiryhmäläiset siinä jutusteli, että olisihan se kiva, ettei rajoituksia olisi ihan niin nopealla vauhdilla purettu.
Nämä riskiryhmäläiset käyvät töissä. Heidän on pakko kulkea työmatkat muiden joukossa, käytävä kaupassa.. yms. Voihan sitä itse vielä pff- maskia käyttää ja käsidesillä itseään hölvätä ja pitää turvavälejä. Ymmärrän heidän pelkonsa.
Naiset ja tytöt masentuvat jos ei pääse ihmismassaan hakemaan muilta huomiota ja hyväksyntää ja yrittäjät ahdistuvat jos ei pääse kiskomaan maksimaalista voittoa niin minkäänlaisia rajoituksia ei enää ole tulossa
Et voi olla tosissasi.
Piikkiä piikin perään ja perusteetonta valitusta.
Ei kaikilla edes ole iäkkäitä läheisiä.