Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyörätuoli ja seksi

Vierailija
13.06.2022 |

Olen alaraajoistani halvaantunut auto-onnettomuudessa. Eli en tule koskaan kävelemään ja halat kuin nuudelia. Hermo kivut ovat välillä ihan hirveitä, mutta ei sietämättömiä ja eivöt ole kokoajan läsnä. Seksi onnistuu, mutta miwhwn tarvitsee tehdä työ. Kaikki toimii lantiosta ylöspäin. Pystyisittekö suhteeseen minun kanssa? Entä onko palstalla sattumalta alaraajahalvaantunut mies, jota kiinnostaa? Vaikuttaako halvaantuminen kiinnostamiseen?

Pyörätuoli ja seksi

Vaihtoehdot

Kommentit (25)

21/25 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka olen 26 vuotias nainen, joka on halvaantunut lantiosta alaspäin. Käytän pyörätuolia liikkumiseen, sillä jalkani eivät toimi eikä niissä ole tuntoa. Elämä on aika haasteellista, mutta soihenkin tottuu. Minulla ei ole juurikaan kipuja. Mieluitne harrastan seksiä myös halvaantuneen miehen kanssa. Yleensä he ymmärtävät haasteeni seksisä. Toki voin kokeilla henkilön kanssa jolla ei ole liikuntavammaa.

Silloin haluan kiihkeää ja nopeaa panoa.

Onko kysymyksiä tähän aiheeseen liittyen.

Vastaan mielelläni.

22/25 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen monta kertaa haaveillut minkälaista seksi voisi olla pyörätuolissa olevan kanssa. Minkälaista tuntoaistia on?

En pystyisi ajattelemaan heti ainakaan seurustelua, mutta en tiedä miten kävisi, jos kemiat kohtaisi.

Hidasta, riippu kuinka suuri vamma kyseisellä henkilöllä on. Esimerkiksi neliraajahalvaantuneella vieläkin hitaamapaa kuin alaraajahalvaantuneella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä37400 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen monta kertaa haaveillut minkälaista seksi voisi olla pyörätuolissa olevan kanssa. Minkälaista tuntoaistia on?

En pystyisi ajattelemaan heti ainakaan seurustelua, mutta en tiedä miten kävisi, jos kemiat kohtaisi.

Hidasta, riippu kuinka suuri vamma kyseisellä henkilöllä on. Esimerkiksi neliraajahalvaantuneella vieläkin hitaamapaa kuin alaraajahalvaantuneella.

Mikä sun lempiasentosi on? tai onko jokin  asento, joka tuntuu erityisen hyvältä?

Vierailija
24/25 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni viehättävä ja seksikäs voi olla pyörätuolissakin. Toki fyysiset rajoitteet asettavat reunaehtoja, mutta eiköhän niistä selviä jos muu kemia toimii.

Olen itseasiassa joskus fantasioinut siitä, että olisin avustajana avusteisessa seksissä auttamassa kahta liikuntarajoitteista toteuttamaan intiimejä touhuja. Toki tuohon asemaan ei virallisesti kolmantena pyöränä oleminen kuulu, mutta fantasiat ovat fantasioita.

Mies 34

25/25 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä37400 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sun lempiasentosi on? tai onko jokin  asento, joka tuntuu erityisen hyvältä?

69 ja ratsastaja mutta vain mies päällä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän