Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanoin hänelle saan tunteita jos jatkamme tapailua, hän halusi jatkaa tapailua

Vierailija
13.06.2022 |

Tarkoittaako tämä yhtään mitään vai pelataanko minua vaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
2/6 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oudon epäsuoraa kommunikointia sanoa toiselle että saa tunteita mikäli tapailu jatkuu. Ilmeisesti sinun toiveesi on saada tietää syntyykö miehelle kenties myös tunteita, sillä sinä et halua olla myöhemmin tilanteessa jossa tunnet yksipuolista ihastumista.

Et sinä tuolla tavalla asiaa saa selville, vaan kysymällä että luuletko että olen sellainen ihminen jota kohtaan sinulle voisi herätä tunteita?

Sano mitä tarkoitat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On oudon epäsuoraa kommunikointia sanoa toiselle että saa tunteita mikäli tapailu jatkuu. Ilmeisesti sinun toiveesi on saada tietää syntyykö miehelle kenties myös tunteita, sillä sinä et halua olla myöhemmin tilanteessa jossa tunnet yksipuolista ihastumista.

Et sinä tuolla tavalla asiaa saa selville, vaan kysymällä että luuletko että olen sellainen ihminen jota kohtaan sinulle voisi herätä tunteita?

Sano mitä tarkoitat.

En uskaltanut sanoa mitään tarkempaa, koska tunteet ei ns kuuluneet sopimukseen.

Eli kyllä juuri tuo oli tarkoitukseni ja oletin miehen perääntyvän, oletin hänen olevan pelaaja joka ei pitäisi ajatuksesta että minulla on tunteita, koska hän ei halua draamaa.

Mutta hän ei mennytkään mihinkään vaan on tavallaan ollut netistä hellempi.

Vierailija
4/6 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano mitä tarkoitat.

En uskaltanut sanoa mitään tarkempaa, koska tunteet ei ns kuuluneet sopimukseen.

Eli kyllä juuri tuo oli tarkoitukseni ja oletin miehen perääntyvän, oletin hänen olevan pelaaja joka ei pitäisi ajatuksesta että minulla on tunteita, koska hän ei halua draamaa.

Mutta hän ei mennytkään mihinkään vaan on tavallaan ollut netistä hellempi.

Siis minua kohtaan entistä hellempi.

Vierailija
5/6 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla, että sillä miehelläkin on tunteita joita ei pysty sanoittamaan ja haluaa jatkaa tapailua kun sinullakin on? tai sitten voi olla, että haluaa itse olla haluttu vaikkei ole ihastunut sinuun?

mitä intuitiosi sanoo, millaisen vaikutelman saat? oletteko tapailleet kauan? tsemppiä!

Vierailija
6/6 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se olla, että sillä miehelläkin on tunteita joita ei pysty sanoittamaan ja haluaa jatkaa tapailua kun sinullakin on? tai sitten voi olla, että haluaa itse olla haluttu vaikkei ole ihastunut sinuun?

mitä intuitiosi sanoo, millaisen vaikutelman saat? oletteko tapailleet kauan? tsemppiä!

En osaa yhtään sanoa, olen aikaisemmnkin tulkinnut ihan väärin ja nolannut itseni kun en vaan tajunnut miehen kiinnostusta.

Ei olla kauaa tapailtu, juteltu kyllä kaikenlaista noin 3 kk.