Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilman fb ei pääse firmojen fb-sivuille katsomaan esim. ruokalistaa, osoitetta tai aukioloaikoja

Vierailija
13.06.2022 |

Joillakin ei silti ole oikeita kotisivuja. Menettävät asiakkaita. Miten meni noin omasta mielestä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattitaidotonta puuhastelua ammattitaidottomilta puuhastelijoilta.

Vierailija
2/14 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole fb:tä mutta voin kyllä silti yleensä selailla yritysten facebook-sivuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen huomannut saman. Todella epäammattimaista. Yksinkertaiset nettisivut ei maksa juuri mitään, ja kuka tahansa osaa tehdä ne. Mutta jos ei kaikki asiakkaat kelpaa niin kai pärjäävät ilmankin.

Vierailija
4/14 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on näitä ravintoloita, joilla on trendikkäät kotisivut mutta ei menua näkyvillä. Ei voi ymmärtää.

Vierailija
5/14 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kirjaudu sisään -ikkunan pystyy yleensä vain klikkaamaan pois.

Vierailija
6/14 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole fb:tä mutta voin kyllä silti yleensä selailla yritysten facebook-sivuja.

Riippuu miten se sivun luoja on osannu laittaa asetukset. Välillä tulee vastaan niitä sivuja joiden koko sisältöön ei pääse käsiksi kuin fb:n käyttäjänä.

Käytännössä aina toi fb sivu on hankalampi käyttää kuin yksinkertaset nettisivut. Monesti oon hylännyt jonku palveluntarjoajan, kun sillä pelkkä fb josta vaikea löytää hakemaani infoa, kun kilpailijan sivuilta oon löytäny vastaavan tiedon helposti, niin tietenkin sitten valinnut sen.

Vierailija
7/14 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten on näitä ravintoloita, joilla on trendikkäät kotisivut mutta ei menua näkyvillä. Ei voi ymmärtää.

Niissä on yleensä vaihtuvat menut (jopa joka päivä eri lista) eli joutusivat jatkuvasti päivittään.

Vierailija
8/14 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullun hommaa myös se, että annoksista on kuvat ja sitten pitää etsiä hinnasto erikseen esim Hese.

Lopetan ostamisen kaikista paikoista, joilla ei ole kuin eskarilaisen tekemät sivut tai pelkkä fase.

Vierailija
9/14 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niissä on yleensä vaihtuvat menut (jopa joka päivä eri lista) eli joutusivat jatkuvasti päivittään.

Sehän nettisivuissa hyvä onkin, että niiden sisältöä voi muuttaa aina tarvittaessa!

Vierailija
10/14 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten kannattaisi päivittää jatkuvasti. Itse ainakin selailen yleensä menut ravintolaa valitessa, joten helposti jää väliin sellainen paikka joka ei tätä tietoa tarjoa. 

Vierailija
11/14 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen kirjaudu sisään -ikkunan pystyy yleensä vain klikkaamaan pois.

Mitäköhän sinä oikein selität? Se pomppaa heti takaisin.

Vierailija
12/14 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullun hommaa myös se, että annoksista on kuvat ja sitten pitää etsiä hinnasto erikseen esim Hese.

Lopetan ostamisen kaikista paikoista, joilla ei ole kuin eskarilaisen tekemät sivut tai pelkkä fase.

Se ei yleensä ole kovin laaturavintolan merkki jos joka annoksesta on kuvat.

Vierailija
13/14 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei pääse lukemaan ruokalistaa ja hinnastoa, siirryn suosiolla seuraavaan vaihtoehtoon. Koskee ravintoloita, kampaamoja jne.

Vierailija
14/14 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän menee ehkä 10 minuuttia viikossa ja on käytännössä ilmainen keino saada lisää asiakkaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi