Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

taloyhtiön asukkaat

Vierailija
13.06.2022 |

Muutimme taloyhtiöön pari vuotta sitten. Alussa kaikki tervehtivät iloisesti ja sit oli niitä, jotka vain kyttää ikkunassa mutta eivät tule juttelemaan ellet itse avaa keskustelua.

Muutama vuosi kulunut ja vain osa tervehtii enää. Kun itsellä ei lapsia niin lapsiperheiden vanhemmat ei tervehdi. Kokeeko muut saman?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tervehditkö takaisin? Jäätkö juttelemaan?

Vierailija
2/6 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme varmaan juuri tällaisia ilman kyttäysaspektia. Meillä on lautasella omissa jutuissakin liikaa, eikä ole ilmennyt mitään yhteistä pohjaa naapureiden kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tervehditkö sinä? Jos et, olet moukka.

Vierailija
4/6 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin, jos jotkut eivät halua jutella pihalla, mutta tervehtiä täytyy aina. Siitä, että joku ei jää juttelemaan, ei pidä vetää mitään johtopäätöksiä. Mutta moikkaamattomuudesta kyllä..

Vierailija
5/6 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nostat itsesi ap. muiden asukkaiden yläpuolelle ja odotat muiden tekevän aloitteen tervehtimisessä?

Miksi et itse ensiksi tervehdi tai mene juttelemaan?

Meidän taloyhtiössä on aina minua tervehditty ja oltu kohteliaita, kun itse tervehdin ensin, enkä muista kenenkään kieltäytynyt siitä.

Vierailija
6/6 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiön kokouksissa käyviä tulee aina moikattua. He kun ovat keskustelututtuja. Osa talossa asuvista on vieraampia. Ovat varmaan vuokralaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi