Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistava video vaivaa

Vierailija
13.06.2022 |

Minulla on järkyttävän huono olo ja paha mieli nyt.
Katselin jotain YouTubesta ja vahingossa avasin videon, jossa esiteltiin tämmöisiä subliminaalien tekijöitä ja joku oli laittanut omiin videoihin haitallisia viestejä, todella ahdistavia sellaisia.
Ehdin katsoa ihan pari sekuntia mutta viestit olivat erittäin haitallisia ja oli välkkyviä valoja ja muita inhottavia visuaalisia ärsykkeitä.
Minulle tuli hirveä päänsärky ja oksettaa, ahdistaa ja sydän hakkaa.
Olen melko herkkä tuollaisille jutuille koska ensinnäkin olen todella herkkä ja toisekseen minulla on erittäin helposti triggeröityvä migreeni ja välkkyvalot altistaa kohtauksille.
Nyt minulla on sekä migreeni että paniikkikohtaus ja järkyttävä pelkotila.
Oksettaa.
Laitoin heti äänet pois videosta mutta uteliaisuuttani halusin katsoa mistä on kyse, joten päädyin lukemaan kommentteja.
Tämä videontekijä siis teki sellaisia videoita, joilla muka pystyisi muuttamaan ulkonäköään ja muita ominaisuuksia itsessä alitajuisten viestien kautta, jotka pyörivät hiljaisella äänellä nopeutettuna musiikin taustalla.
Nämä viestit eivät siis ole ihmisen kuulon varassa, vaan menevät suoraan alitajuntaan.
Tämä videontekijä oli piilottanut sinne viestejä kuten "vihaan itseäni", "vihaan peilikuvaani", "tuhoan heidän sielunsa", "tuhoan heidän mielensä" ja saatananpalvontaan kannustavia viestejä, vaikka videon kuvauksessa lupailtiin jotain sileää ihoa ja aknen parantumista tms.
Katsoin siis videota, jossa tätä sisällöntuottajaa kehotettiin varomaan.
Olin niin typerä, että katselin vielä lisää ja löysin tämän sisällöntuottajan itse tekemän anteeksipyyntövideon, laitoin toki äänet pois ja luin vain videon kommentit.
Videon tekijä kehotti laittamaan äänet päälle videoon, jotta kaikki saisivat kuulla hänen lempibiisinsä, todennäköisesti siis myös tässä videossa oli haitallisia piiloviestejä ja osasin tähän varautua.
Monet videon kommenteissa kertoivat käyttäneensä noita, useammille oli tullut paniikkikohtauksia, voimakasta päänsärkyä, huimausta ja muita inhottavia oireita.
Minua pelottaa että menin katsomaan tuollaista, vaikken ehtinyt kuunnellakaan kauaa.
Voiko tästä aiheutua jotain pysyvää terveydellistä tai psyykkistä haittaa?
Voiko tuollainen olla oikeasti vaarallista?
Toivon tämän olevan pelkkä psyykkinen reaktio pelkoon eikä mitään vakavaa.
En ole ennen tällaiseen törmännyt enkä tiedä miten nämä voivat ihmiseen vaikuttaa, joten olen aika peloissani.
Toivoisin asiallisia kommentteja ja kokemuksia tai tietoa aiheesta, jos joku osaa kertoa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita video esimerkiksi.

Vierailija
2/12 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi seurata mitään pysyvää, yritä rauhoittaa kehosi hengityksen avulla esim.4-7-8 harjoitus, etsi noilla numeroilla youtubesta. Kun saat kehon rauhoittumaan, alkaa mielikin rauhoittua. Mitään todellista hätää sulla ei nyt ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita video esimerkiksi.

No ehkä apn ei kannata mennä niitä videoita enää etsimään ja linkittelemään, jos muutamasta sekunnista on jo seurannut noin paha olo.

Vierailija
4/12 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä alapeukuista tai provon huutelijoista, jos niitä tulee.

Ikävä kuulla että näin on tapahtunut.

Vierailija
5/12 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä suosittele ketään katsomaan tuota ainakaan äänet päällä, minusta ainakin erittäin ahdistava.

Etsin vain jotain spill the tea-juttuja 90 päivää morsiamena uusimmista kausista ja päädyin sitä kautta tuonne :(

Ap

Vierailija
6/12 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa videot, jossa sukelletaan veden alle isojen ristelyalusten alle missä näkyy propellit ja kaikkea.

On olemassa joku museo, missä näkyy aito alus ja lasiseinä sen takana. En muista museon nimeä, mua pitäis pitää kädestä kii jos sinne menisin.

Vierailija
7/12 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap Ei ole mitään hätää, hengittele rauhassa.

Noissa videoissa käytetään monesti sellaisia taajuuksia ja muita psykologisia triggereitä, jotka vaikuttavat aivojen tilaan jollain tasolla.

Eivät ole vaarallisia oikein käytettyinä, mutta kyllähän psykologisesti alitajuntaan vaikuttavat viestit voivat olla erittäin voimakkaita.

Olen itse käyttänyt paljon subliminaaleja ja manifestoinut monia hyviä asioita elämääni niiden avulla, mutta on hyvä olla erittäin tarkka siinä minkälaista sisältöä katsoo ja kenen tekemiä videoita suosii.

Itse käytän esimerkiksi vain lääketieteen koulutuksen saaneiden tuottajien videoita.

Mitään pelättävää ei ole, mutta ei kannata katsoa noita videoita enää.

Päänsärky on normaali sivuoire noiden kuuntelemisesta jo siksi, että on aivoille raskasta prosessoida sellaista informaatiotulvaa, mitä noista äänitteistä monesti tulee.

Henkilökohtaisesti en usko että mitään pahuuden voimia tässä käytetään, mutta esimerkiksi itseinhoon ja mielenterveysongelmiin tällaiset voivat vaikuttaa erittäin paljon.

Viestit esimerkiksi oman kehon vihaamisesta ovat voimakkaita ja löytyy videoita, jotka esimerkiksi kannustavat olemaan syömättä ja oksentamaan vaikka otsikko videossa lupaisi unelmien vartaloa ja terveitä elämäntapoja.

Kyllä tuolla sellaisia ihmisiä on todella, jotka haluavat vain aiheuttaa vahinkoa ja ongelmia tilaajilleen.

Vierailija
8/12 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLE esitti joitain vuosia sitten täytteenä eräänlaista mielenhallintavideota, jossa vilisi omituista kuvastoa ja puhe oli käskevää tyyliä. 

Vierailija
9/12 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli aika ahdistava kuulla jos enkku sujuu

Vierailija
10/12 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin kuunnellut jotain meditaatiovideoita, joissa ilmeisesti äänentaajuudella on kikkailtu.

Kuuntelen monesti iltaisin jotain sadeääniä tai muita unimusiikkijuttuja ilman mitään erikoisempia kikkailuja.

Kerran tuollainen ihmeellinen video lähti pyörimään seuraavaksi kun oma unimusiikkivideoni oli loppunut ja näin ihan järkyttävän pelottavia painajaisia, oksensin unessa verta ja hampaita, ystäväni makasi kuolleena vieressäni ja mummo poltti tupakkaa ja seisoi minua vastapäätä (mummo on hardcore ketjupolttaja ja tämä nyt ei varsinaisesti shokeerannut :Dd), olin ilmeisesti Helvetissä ja siellä oli eräs sukulaismies joka huusi minulle että tänne sinä kuulutkin.

Tämä sukulainen aina itse pelotteli helvetillä kun olin pieni.

Varmaan noilla on jotain psykologisesti negatiivisia vaikutuksia, en osaa sanoa.

Sen tiedän että noista tulee useimmille päänsärkyä ja se on normaalia.

Vierailija
11/12 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsot sen videon uudestaan, mutta takaperin, niin se neutralisoi kaiken näkemäsi! Sama toimii myös kommenttien kanssa!

Vierailija
12/12 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa subliminaaleista on ihan turvallisia.

Muutamia mätämunia joukkoon kyllä mahtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi