Sota ei vaikuta minun elintasooni. En syö muutenkaan viljaa että sama vaikka se loppuisikin
Kaupasta saa kaikkea rahalla kun vaan maksaa kiltisti kassalla
Kommentit (27)
Minä immeinen, miten napasi voi tänään?
Voi miten olet tyhmä. Sitten, kun vilja loppuu, niin muutkin alkavat syödä niitä SINUN ruokiasi
Vierailija kirjoitti:
No Suomi tuottaa omat viljansa, ei se meille olekaan ongelma. Köyhien maiden ihmiset tästä kärsivät.
Ei tuota enää pitkään
Huvittavaa tässä on se, että ap ei tiedosta että muissakin tuotteissa voi olla viljaa.
Vierailija kirjoitti:
No Suomi tuottaa omat viljansa, ei se meille olekaan ongelma. Köyhien maiden ihmiset tästä kärsivät.
Suomen maatalous on ajettu niin alas, että siinä ei omavaraisesti pitkään pärjätä.
Mitä sellaista sitten oikein syöt, jonka kasvattamiseksikaan ei tarvita viljaa?
En minäkään tarvitse vehnää, ruista enkä ohraa.
Olipas ap:lla taas aivopieru - jos vilja loppuu niin kaikki muutkin on pakotettu syömään jotain muuta kuin viljaa. Saattaa siis rahat olla tiukilla ja saatavuus heikkoa ap:n viljattomalla ruokavaliollakin.
Viljan hinta nousee => jotkut siirtyvät viljasta korvaaviin tuotteisiin => niidenkin hinta nousee ja etsitään korvaavia tuotteita.
Miksi kaikki provot ovat täällä nykyään näin luokattoman huonoja? Tylsiä ja läpinäkyviä, eivät ärsytä, eivätkä naurata.
Tuskin löytyy elintarvikkeita joiden hinnat pysyivät samoina, kaikkien elintarvikkeiden hintoja pitää korottaa, toisten hieman enemmän. Valmistamisen, kuljetuksien, varastoinnin ja kaupan kustannukset ovat suuresti nousseet.
Tirsk! Kaikkien elintarvikkeiden hinta nousee, ei vain viljan.
Kuinkas paljon eläinrehusta on viljaa?
Ei vaikuta mikään mihinkään. Minä syön vain lihaa ja sähköni tulee pistorasiasta!
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta mikään mihinkään. Minä syön vain lihaa ja sähköni tulee pistorasiasta!
Upeeta.
Bensan hinnan nousu ei vaikuta minuun lainkaan: Ostan aina viidelläkympillä.
Vierailija kirjoitti:
Bensan hinnan nousu ei vaikuta minuun lainkaan: Ostan aina viidelläkympillä.
No sitten. Nerokasta, aina menee sama summa rahaa, vaikka litra hinta hieman vaihtelisi.
Syövätkö kehitysmaalaiset alkuasukkaat vain pullaa, joka on leivottu ukrainalaisesta vehnästä?
Ruisleipä se miehen tiellä pitää - alkuasukkaankin.
Sinä olet :. Minä minä ja minä. Onko muita.