Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö todistusta sairastetusta koronasta tullaan tarvitsemaan?

Vierailija
13.06.2022 |

Kotitestissä plussattu, ei rokotteita. Sairastetusta koronasta olisi kiva saada merkintä terveystietoihin, mutta eivät testejä taida enää kunnallisella puolella juuri tehdä? En siis kuulu mihinkään riskiryhmään. Eli lähinnä mietin täytyisikö tässä käydä yksityiseltä hakemassa testitulos, vai onko näillä enää mitään merkitystä

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuolla merkitystä vaikka tilastojen kannalta ja sinulle itsellesi, kun korona taas syksyllä ryöpsähtää. Jostain syystä meillä ei haluta testata, mutta rokotuksen kyllä saa vaikka ilmoittaiti rokotuspaikalla olevansa sairas.

Itse kävin yksityisellä testissä, koska julkiselle ei päässyt ja nyt voin kesällä reissata huoleti, vaikka elokuussa taas kyseltäisiin testituloksista ja sairasteluista.

Vierailija
2/4 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin samaa kun olin kipeänä joku aika sitten että olisko pitäny käydä testissä varmuuden vuoksi, aiempi todistus vanhenee 1,5kk päästä.. vähän luulen tai ainakin toivon ettei niitä enää syksylläkään kyseltäisi matkaillessa ainakaan samaan tapaan mitä vielä nyt alkukeväästä oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuolla merkitystä vaikka tilastojen kannalta ja sinulle itsellesi, kun korona taas syksyllä ryöpsähtää. Jostain syystä meillä ei haluta testata, mutta rokotuksen kyllä saa vaikka ilmoittaiti rokotuspaikalla olevansa sairas.

Itse kävin yksityisellä testissä, koska julkiselle ei päässyt ja nyt voin kesällä reissata huoleti, vaikka elokuussa taas kyseltäisiin testituloksista ja sairasteluista.

kun matkustelet huoletta kesällä, niin aikaisemmin tehty testi ei suojele koronan saannilta.

Vierailija
4/4 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee uutta tartuntaa oireettomana ja siitä long covidia niin hyvä varmaan olisi. Muutoin väärät hoidot ja tilanteen ollessa kehno ei tipu eläkettä vaan pollaan vaikuttavaa lääkettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme