Ystävä nolaisi sinut muiden edessä, miten reagoidit
Olet ostanut uuden mekon. Ystäväsi tavattuasi hän kutsuu lähistöllä olevia tuttuja luoksenne. Sanoo heille nauruun tukehtumaisillaan katsokaa ystävääni, kuin mekko voi lihottaa. Hirveä maha, pyörähdäs vähän.
Olin täysin typertynyt. Miten selviäisit?
Kommentit (18)
Mulle on käynyt vähän tuolla tavalla ja se tuntui ihan hemmetin pahslta. Ystävä oli upea ja hoikka.
En ole pitänyt enää yhteyttä. Silloin ytitin olls ihan coolina, vaikeaa oli. Ihmettelin kyllä niitä naurajia enempi.
Tähän tarvitaan feminiztistä talouspolitiikkaa: Ehdotan säännönmukaista vasektomiaa kaikille yläasteikäisille pojille, runsaita feminizaatiohoitoja viikottaisin estrogeenipistoksin sekä pitsisien alusvaatteiden käyttökoulutusta. Myös meikkaus tulee ottaa osaksi arkea.
Sanoisin jotain tyyliin "tää on musta kyllä aivan ihana mekko, on niin mukava ja ihanaa kangasta että ei mua haittaa jos näytän lihavalta. En mä mitään miehiä ole metsästämässä. Mun mielestä ihmiset jotka jatkuvasti miettii ulkonäköään on älyllisesti tyhmiä. Ulkonäöllä ei juuri ole mulle merkitystä, jos olis niin enhän mä voisi yritäkään pitää kavereknani. pyörähdäpä sinä kaveri siinä ympäri niin me voidaan arvostella tota sun asua, mun mielestä on ihan naurettavaa että sä käytät tommosia vaatteita missä on noin iso logo, näytät joltain teiniltä, jne.
Sit välit poikki. Ja kun käskee pyöråhdellä niin pyörähtele ihan kunnolla ja sano vielä että vitsi mä olen kyllä Ilonen kun ostin näin ihanan mekon.
Sit välit poikki. Kokonaan.
Hoitaisin asian heti sanomalla vaikka, on se hyvä, kun sinulla on mekko kohdillaan. Nauti vain siitä.
Tuntuisi kyllä tosi pahalta.
Mä olisin varmaan kans ollu sanaton, vaikka tietenkin tähän kommenttiin olis helppo keksiä mitä olisin voinut sanoa.
Todennäköisesti olisin istunut hiljaa syrjään ja lähtenyt pois.
Miksi sinulla on noin ilkeitä ystäviä? Nyt heti se "ystävä" vaihtoon ja välit poikki tuollaiseen ilkimykseen.
En sanoisi mitään, lähtisin pois, enkä olisi enää koskaan missään tekemisissä.
Opettelisin tämän lauseen ulkoa, jotta se tulisi nopeasti tuollaisissa tilanteissa:
Mihin ihmeeseen sitä vihamiehiä tarvitsee, kun on sinun kaltaisesi ystävä!
Todennäisesti ympärillä olleet tutut ovat miettineet hiljaa, että miksi ihmeessä tuo ystäväsi puhuu noin ilkeitä.
Ns. ystäväni saisi minulta aikamoisen saarnan koska ei ole tapana kuunnella pas*** hiljaisuudessa. Ja toista tilaisuutta ei tulisi eli olisi sitten entinen ystävä. Muistuu kyllä mieleen eräs tuttu joka nauroi kun juurikasvu näkyi värjätyissä hiuksissa. Siitä on 20-vuotta, ei tietoa henkilön liikkeistä.
Miksi ihmeessä olisit ikinä tuollaisen ihmisen seurassa enää koskaan?
Rehellisesti varmaan itkisin, oon muuttunu liiankin herkäksi kiusaamisen kotona ja koulussa vuoksi. En kyllä puhuisi tuollaiselle henkilölle enää tai suostuisi olemaan samassa tilassa hänen kanssaan.
Pyörähtäisin pois paikalta ja laittaisin ääliön pakkaseen.