Hesassa asuvat mitä teette kun näette julkkiksen?
Kommentit (40)
Juoksen perään ja kiljun. Kun saan kiinni niin roikun lahkeessa/hameen helmassa.
Tungen julkkiksen kainaloon.
Mitä AP oikein kuvittelee?
Julkkikset ovat ihmisiä kuin muutkin
Otan itseltäni housut alas ja pyydän häneltä nimmaria pakaraani.
Menisin varmaan ihan sekaisin ja juoksisin auton alle kuin päätön kana.
Nylkyttäisin julkkista jalkaan kuin koira.
Aina ihmetellyt tuota nimmarien kerjäämistä. Mitä hittoa sillä raapustuksella oikein tekee?
Jokuhan saattaa sutaista vaan, ettei tiedä, lukeeks siinä erkki vai irkku
Mitä pitäisi tehdä?
Soittaa poliisi, palokunta ja seiska paikalle vai mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Aina ihmetellyt tuota nimmarien kerjäämistä. Mitä hittoa sillä raapustuksella oikein tekee?
Minä myös.
Ei kiinnosta pätkääkään, mutta olenkin mies. Naiset käyttäytyvät eri tavalla ja se on välillä mielenkiintoista seurattavaa.
Tuijotan julkkiksia vähemmän kuin muita ihmisiä. Jos tunnistan jonkun, niin käännän katseen nopeasti pois.
Olen tosi huono tunnistamaan julkkiksia ja siksi en heitä juuri missään näe. Jos näkisin niin tuskin se mitään muuttaisi, jatkaisin elämääni kuten ennenkin.
Jos kuljetaan samaan suuntaan kadulla, kuljen vieressä ja tuijotan herkeämättä. En kuitenkaan sano mitään ettei synny outoa vaikutelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomessa ole julkkiksia.
joo, ei ole, paitsi noita seiskan kumihuulitissityrkkyjä.
Vierailija kirjoitti:
Otan itseltäni housut alas ja pyydän häneltä nimmaria pakaraani.
Minäpäs olen tatuoituttanu rivitolkulla julkkiksia leveisiin kannikoihini! Sinne vaa nimmari!
Vierailija kirjoitti:
hahahahaha tai orkku
aika harva julkkis on edes helsingissä käyny hahah
siis ketä sinne kiinnostas edes mennä
Saatan vilkaista hetken pidempään että tuttu naama mutta siinä se, tavallisia tallaajia kaikki
Menen hysteeriseksi ja virtsaan alleni.