Puetko tyttövauvallesi nykyisen äitiyspakkauksen (ulko)vaatteet?
Minulla taitaa jäädä käyttämättä koko pakkaus kun en tajunnut... Sinistä kaikki ja jos viimeinkin prinsessan saan niin en halua häntä enää sinisiin pukea...
Kommentit (7)
Myös vaaleansinistä ihan mielelläni. Tuota nykyistä pakkausta meille ei ole tulossa mutta pitäisin sen vaatteita kyllä tytölläkin.
Mutta kyllä meidän neideillä on ollut ´poikien´ värejä, kunhan vaatteen malli on tyttöjen ja tytöille suunniteltu.
Meillä on vain yksi pakkaus vuodelta 2000 tai 2001, ja nyt yritämme viidettä lasta, jolle haluaisin ottaa pakkauksen. Työni puolesta pääsen räpläämään pakkauksen kamat läpi ja nykyinen pakkaus on kamala! Laaduttomia tuotteita ja vaatteita, selvästi poikamaiset värit. Melkein toivon, ettei tärppäisi ennen kuin pakkaus vaihtuu.
jos meille on toinen tyttö tulossa,mutta jos poika tulee ni pakkauksen otan. ultraa odottaessa....
esikoistytölle olen nyt alkanut enemmän pukemaan nk. poikien värejä kuhan ne on tyttöjen mallia.
sen verran paksu että vaatteet on oikein sopivia myös kooltaan.
mutta muuten olen käyttänyt tytöillä paljon sinistä. On se aina paremman näköistä kuin se loputon pinkki!