Huutonettiläiset!
Miksette kun tulee kaupat, kirjoita selvästi ostajalle/myyjälle mitä _olette_ tehneet?
Esim. minä en tee mitään tiedolla : Nakkaan postiin tänään jos kerkeän. Sen sijaan haluaisin tietää onko se postitettu tänään vai milloin!
Muutenkin ihmetytttää nämä lyhyet, melkeinpä jopa tökeröt viestit. " Tilinumero se ja se" . Ja siinä koko viesti. Oisinpa tuon tiennyt niin enpä olisi ostanut, ihan vaan töykeyden vuoksi.
Kommentit (7)
" Kiitos huudostasi. Tilinumeroni on xxxxxxxxxx.
Postitan tuotteen kun huutosumma + postikulut yht. xxxx euroa näkyvät tililläni. T. xxxx"
Onko tää niitä " tökeröjä" viestejä?
Seuraavaksi annan vain palautteen. En muuta ilmoittele, ellei ostaja ole erikseen pyytänyt esim. paketinseurantakoodia.. sen tietysti lähetän heti paketin postitettuani.
Itse en kestä mitään liirumlaarumeita.. Hermot menee " oikein mukavaa syksyä ja rauhallista joulunalusaikaa sydämellisesti toivotten lähes-paras-ystäväsi-jo-pelkkien-huutonettikauppojen-perusteella xxxxx" -tyyppiset pehvannuolijat..
Vierailija:
Muutenkin ihmetytttää nämä lyhyet, melkeinpä jopa tökeröt viestit. " Tilinumero se ja se" . Ja siinä koko viesti. Oisinpa tuon tiennyt niin enpä olisi ostanut, ihan vaan töykeyden vuoksi.
Vierailija:
" Kiitos huudostasi. Tilinumeroni on xxxxxxxxxx.
Postitan tuotteen kun huutosumma + postikulut yht. xxxx euroa näkyvät tililläni. T. xxxx"Onko tää niitä " tökeröjä" viestejä?
Seuraavaksi annan vain palautteen. En muuta ilmoittele, ellei ostaja ole erikseen pyytänyt esim. paketinseurantakoodia.. sen tietysti lähetän heti paketin postitettuani.
Itse en kestä mitään liirumlaarumeita.. Hermot menee " oikein mukavaa syksyä ja rauhallista joulunalusaikaa sydämellisesti toivotten lähes-paras-ystäväsi-jo-pelkkien-huutonettikauppojen-perusteella xxxxx" -tyyppiset pehvannuolijat..
Vierailija:
Ainoastaan jos tavara lähtee pakettina niin saatan lähettää vastaanottajalle seurantakoodin sähköpostitse, muuten laitan vain palautteen ja sinne usein ilmoitan että " olen postittanut tänään" tms. Kun samana päivänä sulkeutuu joku 10-15 kohdetta niin en tosiaan jaksa kaikille kirjoitella mitään liirumlaarumjuttuja. Tietty jos ostaja pyytää ilmoittamaan kun olen postittanut niin sitten voin ilmoittaa.
Hei!
Kiitos huudostasi.
Lähetän huudot heti kun maksu näkyy tililläni xxx. Pyrin lähettämään huudot seuraavana arkipäivänä siitä kun maksu näkyy tililläni. Mikäli huudon postittaminen vaatii postikonttorissa käyntiä, postitukseen mennee vähän kauemmin, koska lapsen kanssa aikataulu ei aina mene suunnitelmien mukaan. Palautteen annan samalla kun pakkaan tavarat, toivon myös palautetta sinulta, kun tavara on tullut perille.
Huutosi + postikulut yhteensä: xxx ¿
Hyvää syksyä!
terveisin, xxx
Joidenkin ostajien kanssa tulee meilattua enemmänkin, jos kyselevät vielä jotain kauppojen synnyttyä.
ja ilmoitan tilinumeroni. ilmoitan myös usein kun olen postittanut/laitan palautteeseen että olen postittanut. joskus toivotan myös vaikka kivaa syksyä, ihan peruskohteliaisuutta siis.
huutajilta kyllä toivoisin että ilmoittavat kun ovat maksaneet, rasittavaa koko ajan kurkkia tililleen ja odotella maksua
Mun viesti on suunnilleen tällainen:
Moi!
Voit maksaa tuon X (mikä se kohde sitten onkaan ollut) jommalle kummalle tililleni: X taikka Y (mulla on kaksi tilinumeroa). Kun rahat näkyvät tililläni, vien X:n postiin kolmen arkipäivän kuluessa siitä, kun rahat näkyvät tililläni. Kun olet maksanut, niin laitatko vielä viestiä, että osaan seurata tilitapahtumia. Kiitos.
T:X
Jos on kyse paketista, niin sitten laitan tuon pakettikoodin ostajalle, muuten en ala postittelemaan lisäviestejä. Palautteen laitan ostajalle silloin, kun tuote on postitettu.
ja minä lähetän ostajalle vain 1 mailin:
kiitän kaupoista
kerron kaupan loppusumman ja tilinumeron ja että postitan, kun summa näkyy tilillä.
Lisäksi, kun summa näkyy tililläni, käyn laittamassa palautteen - ja asap pistän paketin postiin. En laita - enää - erikseen viestiä, että raha tullut enkä mailiä, että paketti on nyt postissa.
Minusta tämä viestitys on riittävä.