Ruokasoodalla eroon silmäpusseista
Kokeilin tätä hyvin epäuskoisena, pidin sitä taas kerran yhtenä nettimaailman "hei kokeile tätä" hömpötyksenä. Eli sekoitetaan lusikallinen soodaa ja ihan vähän vettä, vain sen verran koostumuksesta tulee tahnamainen, ja tätä sitten hierotaan silmäpusseihin ja annetaan kuivua 5-10min, ja pyyhitään pois kostealla pyyhkeellä.
Yllätys oli valtaisa huomatessani, että tuo oikeasti toimii!!! Silmäpussini olivat "hoidon" jälkeen kadonnut 90-prosenttisesti. Herranjestas! No tietenkin liian hyvä ollakseen totta, ei useimmiten sitä ole, ja niin kävi tässäkin että tänä aamuna silmäpussit olivat palanneet. Eli toimii ilmeisesti vain hetkellisesti tuo soodatemppu.
Kysymys kuluukin, voiko tätä tehdä usein/voiko siitä olla jotain haittaa?
Kommentit (3)
Takuuvarma tapa pilata herkkä iho silmien alla.
Itse olen parantumaton alkoholisti ja aina kun pitää olla jotenkin edustavana ihmisten ilmoilla esim töissä tai vapaalla sukujuhlissa tms pakkopullaa, niin teen soodahoidon ja näin järkyttävät silmäpussini ovat poissa. Sit vähän tiettyjä silmätippoja silmiin niin näyttää punaiset silmät heti terveiltä. Nämä ja pari muuta kikkaa ja olen edustuskunnossa ja komeaksi kehutaan aina. Sitten kun pakkopullat on hoidettu, tai kärvistelty läpi, niin pääsee taas kotiin ryyb ryyb ja hauskanpitoo!
https://www.nainen.com/ruokasooda-ja-4-muuta-luonnollista-tuotetta-jota…