Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko näkijää paikalla?

Vierailija
11.06.2022 |

Olo on jotenkin tyhjä, elämäntyö on mielestäni tehty, lapsetkaan eivät enää juuri muista. Kipuja, särkyjä, yksinäistä riutumista. Mikä täällä enää minua pidättelee?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kortit ja mitään sinusta tietämättä sanon seuraavaa:

Sinä olet täynnä uusia ideoita ja selkeyttä, mutta et vaan oikein tiedosta sitä. Tarvitset omakohtaisen oivalluksen, jonka myötä ymmärrät olevasi tärkeä itsenäsi. Se on kuitenkin helpommin sanottu kuin tehty.

Kortit kertovat älykkyydestä ja potentiaalista, jota nyt ehkä jonkinlainen pelko rajoittaa. Kehotan sinua tarttumaan rohkeasti toimeen ja tekemään muutoksia elämässäsi, ihan sellaisia, jotka sinä itse tahdot kenestäkään muusta piittaamatta. Ne voivat olla ihan pieniä, vaikkapa kotiin, tapoihisi, pukeutumiseesi tms. liittyviä, ei välttämättä suuria mullistuksia ollenkaan, ellet itse sellaisia halua. Olennaista on, että kenenkään muun tai minkään mallin mukaan asioita ei tarvitse tehdä.

Vaikka oivallus tai muutos tuntuu päällisin puolin melko mitättömältä, pidä kiinni siitä: se voi pidemmällä tähtäimellä antaa elämällesi uuden suunnan. Korttien kertoma älykkyys ei automaattisesti tarkoita viisautta, ja siksi kuuntele sydäntäsi. Sinulla on enemmän positiivista potentiaalia kuin uskotkaan, mutta ehkä sinun pitää lopettaa asioiden jatkuva miettiminen ja toimia spontaanimmin, tehdä hyvältä tuntuvia asioita sen kummemmin pohtimatta.

Kortit kertovat myös, että ehkä nykyinen tilanteesi on osittain oman ajattelusi tulosta - ehkä olet itseäsi kohtaan vähän turhan ankara ja siksi tuntuu, että kaikki on tehty ja lapsetkin ovat unohtaneet. Näin ei välttämättä olekaaan, vaan kyse saattaa olla väärinkäsityksestä tai puhumattomuudesta.

Joka tapauksessa pääviesti on, että ole itsellesi ystävällinen. Käänny sisäänpäin ja kuuntele itseäsi. Älä mieti liikaa muita. Elämänilo löytyy, kun toimit sisimpäsi mukaan  – se tulee kyllä esiin. Älä kuitenkaan jää yksin kuin munkki kammioonsa, vaan hakeudu jonnekin, jossa ajattelet olevan mieleisiäsi ihmisiä.

Kaikkea hyvää sinulle toivottaa nimetön korttien katsoja.

Vierailija
2/13 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nrolle 2:

Ensin nousee esiin jotain, joka liittyy jollain tavalla johonkin perintöön. Sitä en tiedä, onko kyse aineellisesta vai enemmänkin henkisestä, mutta joka tapauksessa tuntuu, että sinulta rajataan nyt jotain pois. Sitäkään en osaa sanoa, oletko rajaaja sinä itse vai tekeekö sen joku muu.

Jotain surua sinulla kuitenkin on. Ehkä koet olevasi petetty, aliarvostettu tai torjuttu. Voi olla, että eniten sinua surettaa ajatus, että sinua on loukattu, ei niinkään itse teko. Siksi olet kenties jäänyt kiinni tähän etkä pääse yli. Voi myös olla, että tunteen takana vaikuttaa jokin muu asia: kenties surun tai vihan takana onkin häpeää tai jotain muuta. Onko sinulla tunne, että et saa itsekään selvää pääsi sekamelskasta ja siksi yrität vaan selviytyä?

Kortit kertovat, että sinun on annettava asioille aikaa. Ehkä tärkein viesti on, että älä tee surusta identiteettiäsi – asiat tapahtuivat sinulle, mutta ne eivät määritä sinua ihmisenä.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö toteutuuko toiveeni, se suurin? :)

Vierailija
4/13 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoisitko minullekin, kiitos ? :)

Vierailija
5/13 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsotko minullekin, ihmissuhde solmussa, kiitos.

Vierailija
6/13 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun kuuluisi vielä auttaa joitakuita muita? Tämä ei ole selvänäköä, vaan tutkimukseen perustuva kommentti: Yksinäisyyden ja hyödyttömyyden tunnetta lievittää eniten se, että kokee olevansa hyödyllinen muille. Eli kannattaa aloittaa jokin vapaaehtoistyö!

Vierailija
7/13 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kertoa myös minulle? Kiitos paljon jo etukäteen.155

Vierailija
8/13 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle myös. Kiitos.

Vierailija
9/13 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset muistavat, mutta oma elämä vaativaa. Laita itse pieni viesti heille. Älä ahdistele tai tuputa itseäsi. Tilanne paranee. Kesällä löydät uuden harrastuksen tai ystävän. 

Vierailija
10/13 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että tällä kertaa tähän ketjuun ei ole kirjoitettu ilkeyksiä. Kun itse kysyin jotain, sain vaan palkallisia vastauksia.

Vierailija
11/13 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle myös jos joskus katselet vielä. Kiitos

Vierailija
12/13 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/13 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lasten aiheuttamia ongelmia ja sairauksia. Syy peilissä ja korvien välissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän