Hoikka nainen mutta iso peppu
Kommentit (35)
Käyttäjä39447 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evoluutiosta on kysymys, eli miesten houkuttelemisesta. Valkoisissa naisissa on eniten hoikkia, mutta isorintaisia- ja peppuisia. Tarkoitus on saada mahdollisimman isoja ja tummia miehiä. Iso peppu myös estää lyhyen siittimen ylettymisen perille asti.
Öö. Siis eihän tämä nyt pidä millään lailla paikkaansa. Etkö ole ikinä nähnyt esim. länsiafrikkalaisia tai väli-amerikkalaisia naisia?
https://www.news.com.au/lifestyle/beauty/face-body/breast-map-reveals-h…
Tässä dataa rintojen ja munan koosta ympäri maailmaa.
Kysehän on evoluutiosta mm. siitä miten kroppa mukautuu olosuhteisiin. Kylmillä alueilla naisille on muodostunut suurempi rasvakudos peppuun ja rintoihin antamaan suojaa kylmyyttä. Miehillä kylmyys on pienentänyt siitintä, jotta se sopeutuisi paremmin ilmastoon. Aikoinaan vain vahmimmat ja sitkeimmät miehet lämpimiltä alueita selvisivät pohjoiseen asti. Siellä heidän piti vielä voittaa paikalliset miehet taistelussa, enne kuin pääsivät ottamaan naisen.
Olen hoikka ja mulla on ns. persikkapeppu ihan luonnostaan. Nuorempana häpesin peppuani kun olin langanlaiha ja peppu näytti liian pyöreältä. Kehuja saan edelleenkin pepustani, tosin olen aina haaveillut litteästä pepusta.
Prismassa näin nuoren naisen, jolla kapea vyötärö ja ja tosi leveä lantio. Korosti sitä jumppa-asulla. En itse yhtään tykkää perusnaisellisesta tiimalasivartalosta. Hyi leveä lantio.
Eikös se ole juuri tavoiteltavaa? Itse olen bmi 16 mutta kaikki rasva kerääntyy koosta riippumatta mahaan :(
Täällä! Kaikki mun rasva jakautuu peppuun ja lantion. Vyötärö on kapea.
No eiks se ole muotia, näillä blörffeillä ja siepoillakin, vai?
Mulla kertyy paino peppuun ja rintoihin. Vatsa pysyy pyykkilautana, vaikka painoa on iän myötä kertynyt.
Ehkä hän ei koskaan pyöräile? Eikä näin saa harjoitusta lihaksille.
Vierailija kirjoitti:
Brasilialainen pepunkohotus kyseessä.
Minulla luonnostaan sellainen ilman mitään kohotuksia :(
Teini-iässä sain kuulla paljon pilkkaa sen vuoksi. Nykyajan trendi taas on sen mukainen, luojan kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Juuri täydellinen kombinaatio varmasti monen miehen mielestä.
Vähemmän innostava näin mies näkökulmasta on sellainen tosi treenattu ja sinällään muodokas, mutta kivikovan lihaksikas peppu, siis naisella.
Toki makuja on monia..
Täydellinen ikisinkkumiehen(sinä) ja palstan peppu-jaanojen mielestä :D
Onko myös isot tissit? Silloin tiimalasi 😋