Päivä 78, tekisi mieli juoda kylmä olut
Ei ole ollut mitään mielitekoja vielä tähän asti, nyt iski! Tekisi niiiiin mieli juoda kylmä olut 😋 en taida kuitenkaan juoda...
Kommentit (7)
Mulla jotain pvä 170+, mutta vaikka aattelen, kuinka hyvältä juurikin se kylmä olut maistuisi, niin kynnys juoda se oikeesti, on aivan hirveän korkea! En kyllä pysty, kun mietin, että sit pitäis aloittaa taas ikään kuin nollasta raitistelu. Pepsi max kylmänä on lähes yhtä hyvä 😀
Nyt en ymmärrä. Ellei ole todellista ongelmaa, mitä yksi olut haittaa? Itse otan lasin kun tekee mieli ja sitten olen pitkään ottamatta.
Alkoholiton olut on ihan kelpo juotavaa. Juomme oluen aina prosentittomana. Hyvää alkoholitonta viiniä ei ole löytynyt, joten se täytyy nauttia alkoholillisena,
Raittiita päiviäkö laskette? Mä en laske mutta satun muistamaan, että join viiniä viimeksi toissa vuonna kesä-heinäkuun vaihteessa.
Eikä tee tiukkaa olla juomatta. Mutta kommenttinne luettuani olen iloinen ettei ole tullut opeteltua riippuvaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholiton olut on ihan kelpo juotavaa. Juomme oluen aina prosentittomana. Hyvää alkoholitonta viiniä ei ole löytynyt, joten se täytyy nauttia alkoholillisena,
Alkoholittomia oluita tosiaan on jo markkinoilla ja maku oikein mukava, mutta hinta järjetön.
Mulla menee suunnilleen päivä 130, lipsahti sadasta. Ihme juttu, ei ole tehnyt mieli yhtään, mutta nyt pari päivää käynyt mielessä ihan jatkuvasti. Olisiko tämä kesäinen keli syyllinen?
En silti taida vieläkään viitsiä korkata minäkään.