Raskaimpia miehiä ovat ne joiden maskuliininen identiteetti muodostuu älykkyydestä
On aina kivaa katsoa kun näiden aivot menee solmuun.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo miehet myös usein kiven kovaan väittävät, että naiset ovat tunteellisia eivätkä rationaalisia. Heidän miehekkyyttään loukkaa menestynyt nainen.
Ei ole totta. Juuri älykkäät miehet arvostavat älykkäitä naisia korkealle. Tyhmille miehille älykäs nainen on uhka, joka pitää yrittää lytätä.
Ei pidä paikkaansa, arvostan älykkäitä naisia. Älykkäät naiset eivät vai nai alaspäin siksi heitä löytyy paljon sikkuina.
Vierailija kirjoitti:
Raskaimpia ihmisiä
ylipäätään ovat ihmiset joiden identiteetti muodostaa kuvitellusta omasta älykkyydestä. Täälläkin paljon näitä "näpäyttelijöitä".
Mietin just, että millaset Tinder-tyypit on rasittavimpia. Nää, jotka itse luulee, että ovat älykkäitä ja ovat kaikille muille ilkeitä ja inhottavia koska pitävät kaikkia muita itseään tyhmempinä.
En välitä siitä, kuka olen. Olen, siinä kaikki.
Olen, siis ajattelen.
Vierailija kirjoitti:
Nuo miehet myös usein kiven kovaan väittävät, että naiset ovat tunteellisia eivätkä rationaalisia. Heidän miehekkyyttään loukkaa menestynyt nainen.
Juu ei pidä paikkaansa vaikka noin naiset luulee. Naisen markkina-arvoa (josta juuri naiset ovat kovin tietoisia) ei tosin nosta status ja raha niin kuin miehellä ja kun nainen ei nai alaspäin niin siitä on parisuhdemarkkinoilla lähinnä haittaa eli noin päin. Glad to help.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei pidä paikkaansa vaikka noin naiset luulee. Naisen markkina-arvoa (josta juuri naiset ovat kovin tietoisia) ei tosin nosta status ja raha niin kuin miehellä ja kun nainen ei nai alaspäin niin siitä on parisuhdemarkkinoilla lähinnä haittaa eli noin päin. Glad to help.
Ja edelleen, olet väärässä. Huippuälykkäät naiset löytävät helposti puolison huippuälykkäiden miesten joukosta, joita oikeasti kiinnostaa nainen, jonka kanssa voi jakaa ajatuksia samalla tasolla. Naiset löytävät tiedemaailmasta helposti puolison, ja on myytti, joka ei perustu faktoihin, että älykkäitä naisia olisi jotenkin paljon sinkkuina. Tai että miehet eivät arvostaisi naisten älyä ja koulutusta. Kyllä arvostavat. Nimittäin ne miehet, jotka ovat älykkään naisen silmissä ylipäätään kiinnostavia. Ja muiden kiinnostuksella nyt ei muutenkaan ole mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja edelleen, olet väärässä. Huippuälykkäät naiset löytävät helposti puolison huippuälykkäiden miesten joukosta, joita oikeasti kiinnostaa nainen, jonka kanssa voi jakaa ajatuksia samalla tasolla. Naiset löytävät tiedemaailmasta helposti puolison, ja on myytti, joka ei perustu faktoihin, että älykkäitä naisia olisi jotenkin paljon sinkkuina. Tai että miehet eivät arvostaisi naisten älyä ja koulutusta. Kyllä arvostavat. Nimittäin ne miehet, jotka ovat älykkään naisen silmissä ylipäätään kiinnostavia. Ja muiden kiinnostuksella nyt ei muutenkaan ole mitään väliä.
Höpöhöpö.
Minä en lukenut aloituksesta tuollaista.
Viralinen tulokseni on 154.