Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tupakan lopettaneita paikalla?

Vierailija
11.06.2022 |

Kuinka kauan olet ollut nyt tupakoimatta ja mikä sai sinut lopettamaan? Aloitan; Olen ollut polttamatta 2vuotta ja lopetin koska tulin raskaaksi.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttamati kymmenen vuotta ja lopetin kun diagnosoitiin uniapnea. Helpompi hengittää ku ee polttele.

Vierailija
2/17 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi on yksi typerimmistä asioista joita ihminen voi tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta, verenpaine (ei vaikutusta).

Vierailija
4/17 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vuotta ollut kokonaan polttamatta, vakituisen polttamisen lopetin 7 vuotta sitten. eli siinä oli kolmen vuoden jakso, jolloin poltin silloin tällöin.

Vierailija
5/17 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakan kasvattamisen vai polton lopettamista

Vierailija
6/17 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sehän olikin ketjun aihe: Mikä on mielestäsi typerin asia, mitä ihminen voi tehdä? Kyllä oot sankari.

Vierailija
7/17 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut pari kk tupakoimatta, koska vaihdoin sähkötupakkaan

Vierailija
8/17 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vanhassa kerostalossa loppu parveke tupakointi 10.5.22. Huraa huraa huraa! En tupakoi. Jos joku tupakoi? Teerveyskeskus,hammaslääkäri,työpaikka lääkäri: kirjoitaa 3 kk reseptin tupakoini lopettamisen avuksi. Poltat alussa tupakaa,syöt lääke. Automattisesti tupakka jää pois. Silti on lääke syötävä 3kk.Moni ystäväni sillä lopettanut tupakoinnin. Moni sanoo on kallista,ei rahaa.Varsinkin naiset,pelkäävät lihoamista. Mutta ei laske kaliimpaa on ostaa 1 aski tupakkaa päivässä ja tuhota oma terveys .Kuin ihmisten terveys,jotka passivisia polttajia vieressä.. En tiedä lääkeen hintaa nyt. Mutta kun ystäväni lopetti joku 3 vuotakko sitten? Sano 3kk satsi maksoi yhtensä 300e. Joten otti lääkeen 1 satsi kerralla eli 1kukauden satsin. Silloin jo kuukauden tupakat maksoi enemmän kuin 100e. Jos poltat tupakka jaarvio 1 aski maksaa 8e päivä,päivä kesäkuu on 30.kukausi röökiä maksaa siis 8X 30 on 240 e. 12 kuukkautta se on minimissä 288o E,

Vierailija
9/17 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 10 vuotta polttamatta ja sitä ennen poltin yli 20 vuotta. Tuli vaan mitta täyteen.

Vierailija
10/17 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltin 26v. Lopetin, koska se pahensi allergiaoireitani. On ollut parempi olo.

Vierailija
11/17 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltin 30 vuotta nyt polttamatta 2,5 vuotta. Champix lääkkeellä lopetin kun lääkäri väitti että selkäkivut johtuu tupakanpoltosta 😂😂 No kivut edelleen mutta tupakka jäi.

Vierailija
12/17 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 sitten lopetin, samaten koska tulin raskaaksi. Itse lopettaminen oli niin kamalaa, että en enää koskaan aio aloittaa uudestaan tupakoimista. Fyysiset vieroitusoireet vielä kestin, mutta ne henkiset sitten... Luulin oikeasti tulleeni hulluksi, kun koko ajan ahdisti ja sain paniikkikohtauksia varmaan kuukauden ajan, ennen kuin helpotti. Että siihenpä se tupakan rauhoittava vaikutus näköjään perustuukin..........

Vierailija
13/17 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin kolme vuotta sitten, koska siihen meni sekä rahaa että terveyttä.

Jännä kyllä huomasin, että olen enemmän koukuttunut siihen TAPAAN olla tupakalla kuin itse tupakkaan. On jotenkin rentouttavaa mennä vähäksi aikaa puhaltelemaan pihalle pötkylä sormien välissä.

Vierailija
14/17 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aiheesta ohi puhuminen on tupakointiakin typerämpää.

Vierailija
15/17 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin 28 v sitten, kun lapset (silloin 4 ja 6 v) pyysivät. Lasten odotusajan olin polttamatta, mutta jatkoin kun lopetin imetyksen.

Vierailija
16/17 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 vuotta. Ei ollut terveellistä jatkaa, eikä varmaan aloittaakaan. Aloittaminen intin vika.

Vierailija
17/17 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin kolme vuotta sitten, koska siihen meni sekä rahaa että terveyttä.

Jännä kyllä huomasin, että olen enemmän koukuttunut siihen TAPAAN olla tupakalla kuin itse tupakkaan. On jotenkin rentouttavaa mennä vähäksi aikaa puhaltelemaan pihalle pötkylä sormien välissä.

Kyllä, juuri siihen syvään hengittämiseen tupakoinnin rentouttava vaikutus perustuukin. Ei tupakan sisältämiin aineksiin, vaikka moni niin väärin luuleekin.