Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pätevin työtön, jonka tunnet?

Vierailija
11.06.2022 |

Tuli vaan mieleen, kun työttömiä mollataan aina, että kuka on teidän tuntemanne henkilö, joka osaamisen puitteissa pitäisi kaiken järjen mukaan olla töissä, mutta ei pääse tai kykene?

Oma serkkuni on oma valintani. Hän on valmistunut yliopistosta fysiikan oppiaineesta hyvin arvosanoin. Puhuu neljää kieltä sujuvasti (suomi, englanti, ruotsi, espanja, saksa). Ei silti ole koskaan ollut töissä, koska on ihmispelkoinen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäkäyviä ketuttaa työttömät siksi, että voivat itse pahoin töissä.

Vierailija
2/13 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työssäkäyviä ketuttaa työttömät siksi, että voivat itse pahoin töissä.

T: Työtön laiska paska

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttavani on hankkinut akateemisen koulutuksen(humanistinen ala), sitten opiskellut hoitoalalle.

Voisi taitojensa puolesta olla myös ammattimuusikko, mutta soittaa vain huvikseen.

Loisii vaimonsa kustannuksella, ei ole tehnyt ainakaan kymmeneen vuoteen töitä, sitä ennenkin lähinnä satunnaisesti.

Alkoholisti.

Erikoinen boheemi...

Vierailija
4/13 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmispelko ja koko elämä paskana, ei ystäviä, ei töitä, ei mitään. Eristää tehokkaasti yhteiskunnasta. Viheliäisimpiä sairauksia mitä maa päällään kantaa. Eikä siinä vielä kaikki saat vihat niskaasi.

Ja jos teet töitä pelkoisena saat vielä enemmän paskaa niskaan.

Näyttäätyyköhän pelokkuus ulospäin vihaisuutena, kylmyytenä ja tunteettomuutena-->viha pelokasta kohtaan.

Vierailija
5/13 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/13 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diplomi-insinööri 4,7 keskiarvolla. Hänkin on ihmispelkoinen.

Vierailija
7/13 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule yhtään pätevää mieleen. Työttömät ja keikkatöitä tekevät tutut on kaikki jossain määrin alkoholisteja 10v vanhalla koulutuksella ilman alan kokemusta tms. 1-2kk max pystyvät tekemään ja sit viina voittaa taas.

Vierailija
8/13 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Olen kolmekymppinen sairaseläkeläinen, mutta osaamista löytyy kirjanpidosta, tilinpäätöksestä, palkanlaskennasta, ylipäätään taloushallinnosta, lakiasioista, projektijohtamisesta ym. Puhun ja kirjoitan suomen lisäksi sujuvaa englantia, mutta osaan jonkun verran myös saksaa, ranskaa, venäjää, ruotsia ja Italiaa. Kaksi eri alan korkeakoulututkintoa hyvin arvosanoin löytyy. Niin ja olen vasta kolmekymppinen, joten eläkkeelle joutuminen harmittaa.

Vierailija
9/13 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukkaan menee tieto-taito, mutta kun sille ei tarvetta löydy minun olomuodossani. Ei voi mitään. Taitavia ja sosiaalisia riittää.

Vierailija
10/13 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä! Olen kolmekymppinen sairaseläkeläinen, mutta osaamista löytyy kirjanpidosta, tilinpäätöksestä, palkanlaskennasta, ylipäätään taloushallinnosta, lakiasioista, projektijohtamisesta ym. Puhun ja kirjoitan suomen lisäksi sujuvaa englantia, mutta osaan jonkun verran myös saksaa, ranskaa, venäjää, ruotsia ja Italiaa. Kaksi eri alan korkeakoulututkintoa hyvin arvosanoin löytyy. Niin ja olen vasta kolmekymppinen, joten eläkkeelle joutuminen harmittaa.

Et ole työtön, vaan eläkeläinen.

Ap kyseli työttömiä.

Vierailija
11/13 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

_

Vierailija
12/13 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole työtön, vaan eläkeläinen.

Ap kyseli työttömiä.

Totta. Mutta ennen eläkkeelle joutumista minun oli vaikea saada töitä. Irtisanouduin aiemmasta työpaikasta, jonka jälkeen tein projektihommia. Vakinaista työtä en enää saanut vimmatusta hakemisesta huolimatta. Nyt voisin tehdä osa-aikatyötä, mutta niitäkin on hankala löytää.

Vierailija
13/13 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmispelko ja koko elämä paskana, ei ystäviä, ei töitä, ei mitään. Eristää tehokkaasti yhteiskunnasta. Viheliäisimpiä sairauksia mitä maa päällään kantaa. Eikä siinä vielä kaikki saat vihat niskaasi.

Ja jos teet töitä pelkoisena saat vielä enemmän paskaa niskaan.

Näyttäätyyköhän pelokkuus ulospäin vihaisuutena, kylmyytenä ja tunteettomuutena-->viha pelokasta kohtaan.

Tuo on hirveä ongelma serkulleni, ja harmi, että noin lahjakas henkilö menee yhteiskunnan silmissä "hukkaan". Olen oikeastaan muutaman muun sukulaisen kanssa harvoja ihmisiä, joille hän kykenee puhumaan normaalisti. "Mee vaan töihin" -huutelijat eivät ymmärrä ihmistä, joka tarvitsee lääkkeitä selvitäkseen graduseminaarista. Ei hän ole kyllä mikään vihainen tilanteestaan, enemmän semmoinen apaattinen.

niin ja viittä kieltä piti kirjoittaa, menin laskuissa sekaisin

t. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme