Luuletko pärjääväsi taloyhtiön hallituksessa?
Selviätkö, kun isännöitsijä ja hallituksen vanha kaarti pistävät sinut ensimmäistä kertaa koville?
Kommentit (18)
Olen ollut merkittävästi pahemmissakin paikossa, joten selviäisin. Ei vaan kiinnosta pätkääkään.
Puheenjohtajana pistäisin kovan kovaa vastaan, jos rupeaisivat uhittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Puheenjohtajana pistäisin kovan kovaa vastaan, jos rupeaisivat uhittelemaan.
Se on oikea asenne
Olen pärjännyt noin 10 vuotta. Ei ole edes tarvinut olla kovilla.
En vieläkään luule, en ole ennenkään luullut.
Olen ammatiltani yläkoulun ruotsin opettaja. Voit itse päätellä, onko joku isännöitsijä minulle paha vastus :D
En tai siis ei kiinnosta. Hyöty-haittasuhde on pahasti haitan puolella.
En pärjäisi, kun en ehtisi istua niistä kokouksissa.
Vierailija kirjoitti:
Huono tekosyy. Taloyhtiön hallitus ei kovin usein kokousta. Aikaa löytyy, jos vain haluaa sitä järjestää.
Kyllä. On runsaasti kokemusta kaikista seksin variaatioista. Mulle saa tehdä mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono tekosyy. Taloyhtiön hallitus ei kovin usein kokousta. Aikaa löytyy, jos vain haluaa sitä järjestää.
Olen työpäivien jälkeen (usein 10-14 h) niin puhki, etten ainakaan tekisi järkeviä päätöksiä.
Taas tämä täällä. Poistoon jankutus.
Luuletko sä ap pärjääväs mulle kalan syönnissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen työpäivien jälkeen (usein 10-14 h) niin puhki, etten ainakaan tekisi järkeviä päätöksiä.
No se on sitten ihan eri asia. Kyse ei siis ole ehtimisestä, vaan siitä, ettet viitsi/jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Etenkin kun keskiverto taloyhtiö hallituksen äo ei todellakaan päätä huimaa. Joskus akateemisen ja duunarin välinen kuilu voi olla todella syvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etenkin kun keskiverto taloyhtiö hallituksen äo ei todellakaan päätä huimaa. Joskus akateemisen ja duunarin välinen kuilu voi olla todella syvä.
Monesti noissa hallituksissa on tosiaan joskus vuonna kivi ja keppi itselleen valkolakin hankkineita jotka ovat jämähtäneet siihen aikaan. Luulevat että "akateemisuus" on jokin tae sille että on aina oikeassa.
hallituksen puheenjohtajuus on per****stä.
up