Kuukausipalkkani on
1890 e/kk. Säännöllinen 7.5 h työpäivät. Ylitöitä saa tehdä ylityökorvausten mukaisesti niin paljon kuin haluaa. 2 eka ylityötunnilta maksetaan 50% korotus, sen jälkeisiltä 100% korotus. Ilta kymmenen jälkeen sekä sunnuntaina tehdyistä ylitöistä maksetaan 200% korotus.
Peruspalkkani on mielestäni huono ja ylitöitäkään en jaksa ja halua tehdä. Kuitenkin pidän työstäni ja työkavereistani.
Mitä mieltä olet palkastani.
Kommentit (13)
vain 200 tuntia vuodessa ilman erillislupaa.
työpaikka.
Ajattenlin aloittaa palkkaneuvottelut. Pitäisi saada nousemaan n. 500 eurolla. Huoh.
ap
eipä kannata enään korkeakouluttaa itseään :)
Mun mieheni on amis ja siis oikeesti hällä jää käteen palkkaa keskimäärin 2300 egee kuussa :)
Kyllä pikkasen pistää naurattamaan, kun ihmise hyvän työn perässä kouluttautuu ja kouluttautuu ja tavikset saa parempaa liksaa kun te suuret ja viisaat .hahhahahahahahahah.
juuri tuotahan mä tarkotin, että ap:n palkka ei ole hyvä ja on takuulla koulutetun keskivertopalkkaa pienempi.
Toki kouluttamatonkin voi saada hyvää palkkaa mutta musta toi ap:lle maksettu on tosi alhanen. Itse tienaan tuplamäärän vaikka en mikään tohtori ole, ihan tavallinen FM.
olla lukenut ja viisas. Olen opiskellut sen vuoksi, että saisin sellaisen ammatin, josta todella pidän. Ajattelen, että se on rikkaus, kun joka aamu lähden töihin mielelläni. Minun ei tarvitse tehdä töitä kylmässä, kuumassa tai muuten epämukavissa olosuhteissa. Voin itse päättää pitämistäni tauoista, työtahdista jne.
Raha ei merkitse minulle kaikkea, vaikka se tärkeää onkin päivittäisen elämisen kannalta. Siitä huolimatta minulla kiinnostaa, mitä muut ajattelevat palkkauksestani yleiseen palkkatasoon verrattuna :).
ap
niinpä ja jos oikeesti tavis duunari tienaa saman kuin yli koulutetut niinoikesti ei paljon kannata.
niin ja tuosta mun ukon palkasta on mennyt noin 1000 egee veroa eli bruttona on noin 3300 kuussa ukon palkka.
eli tosiaan en tiedä enään onko mitään järkeä kannustaa lapsia ylioppilaiksi ja yliopistoon, kun palkka on duunareilla parempi.
Tosin silti kannustan likioon teinejäni, koska se avaa useamman ura vaihtoehdon palkoista huolimatta.
Mä olen kääntäjä ja rakastan työtäni, ja sitä ett voin tehdä kotoa ja millon vain. Palkka on ns. huono mutta koska miehelläni on hyvä palkka niin kaikki minun tuomani rahat on ekstraa. Eli minusta mulla on paras mahdollinen tilanne.
surkuhupaisa palkka, kun duunarit tienaa paremmin.
Onnea valitsemallasi uralla. Mutta jos anot palkankorotusta niin muista verottaja iskee siihenkin heti.
No, minusta olisi ihan hirveää olla duunari, raskasta fyysistä työtä! Eli mulle on myös jonkinarvosta se, että työ on samalla harrastus ja joka päivä nautin töistäni. Ja kuten sanottua, voin itse päättää millon työskentelen, pitää taukoja kun haluan, hoitaa sairaita lapsia kotona ilman että pomo nalkuttaa jne jne jne.
Ja hän on käynyt aikoinaan 2v ammattikoulua. Olen ihan ihmeissäni että miten voi 8 vuoden koulutuksella olla noin pieni palkka!!! Mitä järkeä on lukea vuosikaudet jos siitä noin vähän maksetaan? Monet ottavat vielä opintolainaa ties kuinka paljon. Miehelläni oli opintolainaa 12 000mk, joten ei niitä tarvinnut kauaa maksella.
Tottakai ap käyt palkkaneuvotteluja!
Minusta oma palkkani on huono, ma-pe 9-16 työssä, 8 vuoden yliopistokoulutus ja palkka on 2330 brutto. Ylitöistä ei makseta.