Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämä tarkoittaa? Kertokaa mitä tehdä :(

Vierailija
10.06.2022 |

Mulla on ollut muutama vuosi yhden miehen kanssa jotain. Tapailimme 4 vuotta sitten, mutta tapailu päättyi aika pian. Tapailun päättymisestä muutaman kuukauden päästä, mies laittoi viestiä, että olisi halunnut minusta pidempiaikaisen kumppanin. No, me ei kuitenkaan yritetty uudestaan.

Tämän 4 vuoden aikana olemme molemmat säännöllisesti kertoneet ikävöivämme toisiamme, emme kuitenkaan ole nähneet vaikka mies on yrittänyt saada minua esim. hänen luokse käymään.
Minulla ollut aina muuta tai olen perunut.

Muutama kuukausi sitten mies minulle kertoi tapailevansa toista naista ja, että haluaisi keskustella asiasta mun kanssa. Kysyin miksi, niin hän vastasi vain, että olet ollut mulle rakas jo aika kauan, niin en halua mitään höpöhöpö juttuja.
Tuota lausetta hän ei avannut enempää ja mua mietityttää mitäköhän oikein tarkoitti?

Mä olen itse älyttömän kiinni tässä ihmisessä enkä haluaisi häntä menettää ja hän on sanonut samaa, ettei haluaisi menettää minua.

Nyt taas muutama viikko sitten me nähtiin viimeinkin 4 vuoden jälkeen, mutta vain nopeasti. Harrastimme seksiä, kunnes mies lähti. Hän lähetti minulle viestin, että hän ei tiennyt mitä tehdä kun olin vihdoin taas hänen kanssa ja olin yhtä hyvännäköinen kuin ennen.
Kerroin hänelle, että hän on minulle rakas ja hän vastasi vain, että tunteet ovat molemminpuolisia.

Mulle lähinnä vaan tuli omituinen ole kun tapasimme vaikka hänestä välitän ja yhtä vahvasti tunnen kuin silloin 4 vuotta sitten

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tarkoitti että olet ihan ok p*no, mutta ei missään tapauksessa halua mitään vakavampaa. Ottaa mieluummin sen toisen.

Vierailija
22/31 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvioon ei pitäisi sotkea kolmatta, vaan setviä kahden, miksi ihmeessä eivät ole yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvioon ei pitäisi sotkea kolmatta, vaan setviä kahden, miksi ihmeessä eivät ole yhdessä.

Jep. Ap ja mies kuuluvat yhteen.

Vierailija
24/31 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksette ole yhdessä

Vierailija
25/31 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teit tämän saman aloituksen muutama päivä sitten. Miksi ihmeessä pitää jankuttaa samoja asioita?? Kysy h*lvetti siltä mieheltä että mitä se haluaa!

Onko tämä toistoaloitus? No sitten meni todellakin maku. Häpeä, ap.

Häh?

Ole ite hiljaa, tyranni!

😳 mitä hävettävää siinä on, että on tuntiessaan hämillään?

Vierailija
26/31 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän tarkoitti että olet ihan ok p*no, mutta ei missään tapauksessa halua mitään vakavampaa. Ottaa mieluummin sen toisen.

Tai ottaisi, mutta haluaisi vakiintua.

Aapee kuulostaa vielä siltä, ettei lle valmis tai tämä tyyppi ei ole se just seurustelutyyppi aapeelle?

Ei voi tietää. Ehkä ei ole aika tai sitten on aika.

Vierailija
27/31 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HuoR

Ra

ja tyhymä jos etsaa edes maksua

Vierailija
28/31 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän hukassa itseltäänkin.

Jos hän olisi tosissaan, hän olisi kanssasi NYT,

ja sinä tietäisit hänen elämänsuunnittelun, päämääränsä,

ja miten sen aikoo toteuttaa.

Onko hän edes menossa omaan päämääräänsä?

Vierailija
29/31 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaset suhteet syö ihmistä. Oikeasti, et saa tuosta mitään.

Vierailija
30/31 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua :(

Vierailija
31/31 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko alatte seurustelemaan tai sitten lopetat yhteydenpidon heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme