Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinulla on leikisti tai oikeasti lomaa ensi viikko. Ei ulkomaanmatkaa. Mitä teet sen viikon?

Vierailija
10.06.2022 |

?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi just loma ja aion ensi viikolla tehdä rästiin jääneitä kotitöitä. Pesen ikkunat, verhot ja matot, pyykkään ja siivoan. Olen ollut niin väsynyt, etten ole viikonloppuisin jaksanut kunnolla kotia hoitaa. Kun olen ne saanut tehtyä, voin rentoutua ja nauttia loppulomasta ilman stressiä.

Vierailija
22/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesisin matot ja tekisin suursiivouksen, näihin menisi maanantai ja tiistai. Nämä illat lueskelisin kirjastosta hakemiani kirjoja ja katsoisin leffoja tai telkkaa.

Keskiviikkona kävisin kasvohoidossa tai kampaajalla tms ja samalle reissulle sopisin treffit kaverin kanssa, käytäisiin vaikka pizzalla.

Torstaina kyläilisin tai kutsuisin meille sen sukulaistädin jolle aina sanon että pitäisi kyllä tavata. Samalla tulisi leivottua pakkaseenkin kun vierailua varten tekee.

Perjantaina vaan olisin ja lorvailisin hyvällä säällä ulkona ja huonolla säällä sohvalla.

Lauantaina piknik risteily Turusta Ahvenanmaalle, lähtö aamulla ja paluu illalla.

Sunnuntaina ihmettelisin mihin se loma jo meni ja laittelisin ruokia ja vaatteita kuntoon työviikkoa varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun.

Vierailija
24/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on oikeasti lomaa, olen tehnyt satunaisia työkeikkoja.

Minne sitä lähtisi, kun puolison loma on vasta kuukauden päästä. Istun kotona tai makaan pihalla?

Ongelma ratkaistu niin, että teen sitten töitä.

Et osaa lähteä minnekään ilman puolisoasi? Oletko heikkolahjainen?

Miten heikkolahjaisuus liittyy siihen etten halua reissata ilman puolisoani?

Olenhan minäkin illat katsellut televisiota, nukkunut aamulla pitkään, käynyt salilla ja tehnyt tuota lisätyötä.

Jo ajatus siitä, että luuhastelen pitkin maailmaa ilman puolisoani on outo.

Sama

Vierailija
25/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattojen pesu olisi nyt muuten hyvä tehdä, mutta männyn siitepölyä on todella paljon. Ikkunat on jo pesty ja koti siisti, joten varmaan kävisin fillaroimassa muutamia kertoja noin 20-50 km matkoja, tekisin hyvää ruokaa, söisin omalla terassilla ja kävisin vaikka Suomenlinnassa.

Oikeasti pidän lomaa vasta heinäkuussa ja silloin menemme pohjoiseen.

Vierailija
26/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkoilen kolme tuntia päivässä ja teen kotijumppia. 

Kuulostaa suorittamiselta.

Vierailija
27/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti lomalla ja lähdössä Ruotsiin. Jos olisin kotona, luultavasti vain nauttisin lomasta. Nukkuisin pidempään, laittaisin kesäkukkia parvekkeelle, kävisin pyöräilemässä. Jossain vaiheessa käyn lähikaupungeissa kirppiskierroksilla. Ehkä myös Ikeassa.

Vierailija
28/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lomalla ja aion sosiaalistaa ja kouluttaa koiranpentuani. Aloitetaan myös yksinoloharjoitukset.

Vierailija
29/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko nykyään oikeasti loman oletuksena että on jossakin matkalla? mun mielestä loma=ei tarvitse tehdä töitä. Eli katson fiiliksen mukaan mitä huvittaa tehdä vai huvittaako mitään. Yleensä luen, ulkoilen, käyn leffassa, käyn kaupungilla pyörimässä eli teen sellaista mihin haahuiluun arkena ei välttämättä ei ole aikaa eikä viikonloppua viitsi siihen käyttää. tiedän, valtavirran mielestä todella tylsä tapa lomailla, mut toiminut mulle jo vuosikausia, eikä ole rahasta kiinni etten pääsisi ulkomaille( olen sielläkin käynyt ;) )

Vierailija
30/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lomalla ja aion sosiaalistaa ja kouluttaa koiranpentuani. Aloitetaan myös yksinoloharjoitukset.

Tuo koiran sosialistaminen oli mielestäni hauskaa, kun sen tein aikoinani. Kävimme koiran kanssa vaikka missä, lentokentän laidalla, ostoskeskuksen eläinkaupassa, kävelyillä erilaisissa paikoissa, kaupungissa ja maalla, järven rannalla, keikkipuiston lähellä, kävimme tien varrella katsomassa autoja ja moottoripyöriä, matkustimme junalla ja bussilla ja vaikka mitä kivaa.

Koirasta tulikin oikein kelpo koira, joka on kuin kotonaan joka paikassa. Se osaa olla myös kotona yksin täysin ongelmitta ja ei tuhoa mitään. Tässä tulee melkein koiravauvakuume taas. :)

Vierailija
31/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko nykyään oikeasti loman oletuksena että on jossakin matkalla? mun mielestä loma=ei tarvitse tehdä töitä. Eli katson fiiliksen mukaan mitä huvittaa tehdä vai huvittaako mitään. Yleensä luen, ulkoilen, käyn leffassa, käyn kaupungilla pyörimässä eli teen sellaista mihin haahuiluun arkena ei välttämättä ei ole aikaa eikä viikonloppua viitsi siihen käyttää. tiedän, valtavirran mielestä todella tylsä tapa lomailla, mut toiminut mulle jo vuosikausia, eikä ole rahasta kiinni etten pääsisi ulkomaille( olen sielläkin käynyt ;) )

Minä ainakin ehdin haahuilla, ulkoilla, lukea ja kaikkea tällaista oikein hyvin arkenakin toisen jälkeen ja viikonloppuisin, joten lomalla on mukava lähteä kotiympyröistä kauemmaksi. Nyt lähdemme vaeltamaan lappiin. Meillä on siellä mökki vuokrattuna myös, joten sieltä käsin teemme päiväretkiä, käymme kalassa, fillaroimassa ja muuta mukavaa. Viime kesänä veneilimme pari viikkoa.

Ulkomailla olemme asuneet ja käyneet ihan tarpeeksi, joten pysymme Suomessa.

Vierailija
32/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Makaan sängyllä ja surffaan av:lla koko päivän, illalla käyn kävelyllä.

Vierailija
33/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lomaa koko ajan tai siltä se ainakin tuntuu. Opiskelen toki yliopistossa ja nyt kesälläkin suoritan tenttejä, mutta ei niihin lukeminen 1-2 tuntia enempää illasta vie.

Päivät siis ollaan vain kotihoidossa olevien 1- ja 3-vuotiaiden lasten kanssa ulkoiltu.

Aamuisin lähdetään ulos klo 07-08, yleensä puistoilemaan tai metsäretkelle.

Lounaseväät syödään jossain välissä päivää ja käydään vessassa, kun sellainen osuu kohdalle. Sen jälkeen toiseen puistoon tai rannalle. Lopuksi taloyhtiön pihalle leikkimään. Kotiudutaan siinä klo 16-19 välillä.

Nautin todellakin, kun on mukavat säät ulkoilla.

Vierailija
34/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin nyt ensinnäkin että se lomaviikko olisi kaunis ja voisin ulkoilla paljon.

Viettäisin aikaa luonnossa, pyöräilisin tutustumaan ympäristöön ja paikkoihin joissa en ehdi arkena käydä.

Ottaisin täysin rennosti ilman aikatauluja, Ei kyllä tekemistä puuttuisi!

Samat ajatuskuviot, on lomaviikkokin, mutta olen ollut tiistaista alkaen kipeänä. Varmaan maanantaiksi jo työkunnossa.

Vierailija
35/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin kotimaankierroksen, entisaikojen Rautateiden rengasmatkojen tyyliin.

Ennen matkaa säätiedotuksesta päättäisin mihin suuntaan lähden, ja majoitusmahdollisuuksien mukaan valitsisin pysähdyspaikat.

Jos tulevalle viikolle osuisi, lähtisin ensin Lappeenrantaan ja sieltä jos Joensuuhun parilla pysähdyksellä pääsisi. Aikataulusta riippuen kotiin joko suoraan tai mökillä käyden kotiin.

Autolla tuollainen matkustelu on tuttua, mut olisi kiva kokeilla kotimaan junamatkailuakin

Vierailija
36/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On lomaa koko ajan tai siltä se ainakin tuntuu. Opiskelen toki yliopistossa ja nyt kesälläkin suoritan tenttejä, mutta ei niihin lukeminen 1-2 tuntia enempää illasta vie.

Päivät siis ollaan vain kotihoidossa olevien 1- ja 3-vuotiaiden lasten kanssa ulkoiltu.

Aamuisin lähdetään ulos klo 07-08, yleensä puistoilemaan tai metsäretkelle.

Lounaseväät syödään jossain välissä päivää ja käydään vessassa, kun sellainen osuu kohdalle. Sen jälkeen toiseen puistoon tai rannalle. Lopuksi taloyhtiön pihalle leikkimään. Kotiudutaan siinä klo 16-19 välillä.

Nautin todellakin, kun on mukavat säät ulkoilla.

Ulkona 07-19, 1-3-vuotiaiden lasten kanssa joka päivä ja se tuntuu lomalta? Tentteihin lukeminen on jumalaista juhlaa tuollaiseen verrattuna. Miten kestät?

Vierailija
37/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle tuo siivoaminen on lomahommaa. Niin myös minulle, mutta nykyisin jo olen päästänyt irti asiasta. Mitään en tee sen vuoksi enää, että on tapana tehdä.

Minä voisin viikon lomalla

- nauttia kiireettömistä aamukahveista kotina tai torilla

- tavata muutamaa ystävää, joita näen harvoin

- olla turistina kotikaupungissa ( pyörillä, kävellä tai vaikka opastetulle kiertoajelulle kotikulmille)

- lukea kirjaa illalla tai aamulla

- pestä maton tai sitten en, miten sattuu huvittamaan

- tuskin makaisin rannalla, ei ole mun juttu

- Voisin käydä naapuri kaupungissa tai Helsingissä

Vierailija
38/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle tuo siivoaminen on lomahommaa. Niin myös minulle, mutta nykyisin jo olen päästänyt irti asiasta. Mitään en tee sen vuoksi enää, että on tapana tehdä.

Minä voisin viikon lomalla

- nauttia kiireettömistä aamukahveista kotina tai torilla

- tavata muutamaa ystävää, joita näen harvoin

- olla turistina kotikaupungissa ( pyörillä, kävellä tai vaikka opastetulle kiertoajelulle kotikulmille)

- lukea kirjaa illalla tai aamulla

- pestä maton tai sitten en, miten sattuu huvittamaan

- tuskin makaisin rannalla, ei ole mun juttu

- Voisin käydä naapuri kaupungissa tai Helsingissä

Vierailija
39/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin pihatöitä, kävisin uimassa, nukkuisin, veisin lapsia leikkipuistohin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän