Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haistan välillä rappuun kun naapuri on käynyt suihkussa..

Vierailija
10.06.2022 |

Ahdistavaa. miten voi hajut kulkeutua noin hyvin rappuun. Mitähän tuoksuja ja minulta mahtaa tulla!?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ällöä.

Vierailija
2/15 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi suihkusta tulvahtava saippuainen tuoksu, eikä joku oksennus tai psk.

Kyllä olen kaikenlaisia rappukäytäviä haistellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitää pqkosti väliovea ja ikkunaa auki.

Vierailija
4/15 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin, ei mua kyllä haittaa yhtään. Kivointa on jos rapussa tuoksuu jonkun herkullinen ruoka.

Vierailija
5/15 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkä siellä rapussa suihkun jälkeen haistaa? Jonkun saippuan tai vastaavan, vai likaisen ihmisen? Tuuletus kerrostaloissa kun on mitä on, niin kanavia pitkinhän kaikki kulkeutuu. On kyllä huolestuttavaa, jos suihkun kosteus pyörii talon sisällä eikä johdeta ulos.

Vierailija
6/15 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahempaa se on haistaa että naapuri ei ole käynyt suihkussa.

Vierailija
7/15 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävämpää olisi haistaa naapuri, joka ei olisi käynyt suihkussa.

Vierailija
8/15 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän rapussa tuoksuu useimmiten tosi herkullinen ruoka, joku täällä on mestarikokki-ainesta. Välillä tuoksuu myös kuivumassa olevat vastapestyt pyykit, mutta se ei ole lainkaan epämiellyttävää. 

Vierailija
9/15 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis minkä siellä rapussa suihkun jälkeen haistaa? Jonkun saippuan tai vastaavan, vai likaisen ihmisen? Tuuletus kerrostaloissa kun on mitä on, niin kanavia pitkinhän kaikki kulkeutuu. On kyllä huolestuttavaa, jos suihkun kosteus pyörii talon sisällä eikä johdeta ulos.

Suihkusaippuan tietty. Jos asuu pienessä yksiössä tai kaksiossa jossa ei ole tuuletusikkunaa ulos niin suihkun jälkeinen kosteus toki pääsee rappukäytävän puolelle, kun avaa ja sulkee asunnon oven. Ei kukaan niitä höyryjä tahallaan rappuun päästele. 

Vierailija
10/15 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ahdistuksen sävyttämä stressihiki tuoksuu.

Mitä jos vain rentoudut :D

Vierailija
11/15 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin, ei mua kyllä haittaa yhtään. Kivointa on jos rapussa tuoksuu jonkun herkullinen ruoka.

En tiedä onko se niin kivaa. Edellisen asunnon rapussa tuoksui usein pulla. Hyvä ettei kuola välillä valunut rapussa. Alkaa ihan kunnolla tehdä mieli kun tuoksuu uskomattoman hyvälle.

Vierailija
12/15 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos se ihminen vain käyttää vahvaa suihkugeeliä ja on juuri kulkenut rapussa? Minä ainakin haistan hississä, jos siinä on mennyt henkilö, joka on juuri käynyt suihkussa.

Vierailija
13/15 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko se niin kivaa. Edellisen asunnon rapussa tuoksui usein pulla. Hyvä ettei kuola välillä valunut rapussa. Alkaa ihan kunnolla tehdä mieli kun tuoksuu uskomattoman hyvälle.

Joo no on se kyllä tuolta kannalta myös huono puoli :D

Vierailija
14/15 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos se ihminen vain käyttää vahvaa suihkugeeliä ja on juuri kulkenut rapussa? Minä ainakin haistan hississä, jos siinä on mennyt henkilö, joka on juuri käynyt suihkussa.

Joskus kun olen ollut poissa kotoa, niin olen haistanut käytävälle mieheni käyneen suihkussa vaikka se ei ole poistunut asunnosta.

Vierailija
15/15 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahempaa se on haistaa että naapuri ei ole käynyt suihkussa.

Kerran tuli, naapurihuoneistosta päätelläkseni, kuvottava vanhojen lakanoiden lemu, pidemmän aikaa.

Lopulta kuulin kun naapurissa pyykkikone pyöri useaan otteeseen hyvän aikaa. Samalla se lemukin hävisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän