Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään katsomaan Alice Cooperia!

Vierailija
10.06.2022 |

Kerran aikaisemmin olen herrannähnytlavqlla ja vaikka onkin jo vanhahko mies, niin lavakarismaa yhä löytyy ja itse show on todella mahtavaa katseltavaa. 🖤

Kesä alkaa kohdallani näistä ekoista festareista, vaikka lomaan on vielä aikaa.

Muita tulossa paikan päälle täältä? =)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala koettaa kirjoitella kännyllä nopeaan tahtiin viestejä, mutta saahan tuosta selvää.

Vierailija
2/10 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tullut mutta korona iski 😭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti kans lähteä, mutta ei pysty. Soittivat töistä, että ois melkeen pakko tulla, niin ei kait siinä sitte muu auta. Ois ollu mun kuudes Alice Cooper keikka.

Vierailija
4/10 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi teille, ketkä estyivät.

Eiköhän Alice keikkaile Suomessa vielä joskus tulevaisuudessakin. Ei ikä vielä paina.

Vierailija
5/10 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi teille, ketkä estyivät.

Eiköhän Alice keikkaile Suomessa vielä joskus tulevaisuudessakin. Ei ikä vielä paina.

Eiköhän se tänne vielä tule, jatkuvastihan se täällä laukkaa. Pomo totesi mulle, että ku nyt suostuin tulemaan töihin näin lyhyellä varoitusajalla ja vielä ku ois ollu se Alice, niin hän korvaa mulle hotellin hinnan ja jos haluan lähtee jollekki mulle keikalle niin saan sen päivän sitte vapaaksi aivan ilman mutinoita. Sain lipun onneksi myytyä kaverille.

Vierailija
6/10 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne mennään ja on toinen kerta kun nähdään Alice Cooper livenä! 👍

Vierailija
7/10 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tulossa täältä ruotsista, mutta corona tuli. Toista viikkoa sairaana. Fanittanut jo 90 luvulta.

Vierailija
8/10 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papin poika...vieläkö hän elää! Jo 70-luvun alusta häntä kuunnellut, aina samannäköinen ollut. Monta sukupolvea ehtinyt jo kuoppaan ennen häntä.

Vierailija
9/10 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papin poika...vieläkö hän elää! Jo 70-luvun alusta häntä kuunnellut, aina samannäköinen ollut. Monta sukupolvea ehtinyt jo kuoppaan ennen häntä.

Vierailija
10/10 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän piti lähteä pois hieman ennen konsertin loppua. Hienoa oli jälleen nähdä, mutta oli pakko lähteä ennen loppua. Michael Monroe on hypännyt lavalle loppuesityksessä ja Soundin sivulla on siitä onneksi video. Alicella on " pelipaita" päällään, mikä?

Emme saa logosta selvää? Onko KuPS vai KalPa?

Te, ketkä näitte, kertokaa, kiitos 💛