Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelimies -kokemuksia?

Vierailija
10.06.2022 |

Tuli yksi kohdalle, nyt jo ikääntynyt. En ole ymmärrettävistä syistä enää tekemisissä. Eronnut suomalainen maailmaa nähnyt mies. Edelleen yksinäinen, "sinkku". Onneksi olin lukenut Pelimiehen käsikirjan 😂 Olen siis itse nainen.

Minkälaisia kokemuksia teillä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro nyt, millainen hän oli, niin saamme nauraa.

Vierailija
2/12 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittäviä sitoutumiskammoisia, luonnevikaisia kukasta kukkaan hyppijöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli yhdessä sinkkujen yhteisön toiminnassa mukana, 12 vuotta vanhempi mies. Yritti päästä musta eroon, mutta kun ymmärsin mitä touhuaa, pysyin tahallani kintereillä. Pidin tietysti varani. 😂 Ap.

Vierailija
4/12 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata rakastua näihin, muuten voi olla ihan hyvääkin seuraa.

Vierailija
5/12 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli yhdessä sinkkujen yhteisön toiminnassa mukana, 12 vuotta vanhempi mies. Yritti päästä musta eroon, mutta kun ymmärsin mitä touhuaa, pysyin tahallani kintereillä. Pidin tietysti varani. 😂 Ap.

Nyt en kyllä ymmärrä yhtään tätä tarinaa. Mutta ei se mitään.

Vierailija
6/12 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on, särki sydämen, mutta en kadu. Ihanaa seksiä pari vuotta, kunnes huomasin, että samaa ihanuutta jakaa moni muukin.

Vierailija
7/12 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta on, särki sydämen, mutta en kadu. Ihanaa seksiä pari vuotta, kunnes huomasin, että samaa ihanuutta jakaa moni muukin.

Sama täällä, oli vielä tosi symppis mies. 💔

Vierailija
8/12 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnan parissa työskentelevä, ei pystynyt karkottamaan pois läheltään. Oli hyvin yksipuolinen suhde. Harmittaa vaan kun meni aikaa omasta elämästä ihan hukkaan. Olisi vaan pitänyt kuunnella niitä hälytyskelloja, että tää on liian hyvää ollakseen totta. Ja toisaalta yhtä vuoristorataa. Narsismista kertovia kirjoja on tullut kahlattua hyvin monta ja terapia on jo taakse jäänyttä elämää.

Kyllähän se pyöritti muitakin naisia.

Täys paskiainen.

Ap.

Vierailija
9/12 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli fwb tällaisen kaverin kanssa, huonosti kävi. Kaveruus ja hyvä pano meni, suru jäi.

Vierailija
10/12 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut intiimiä kanssakäymistä, eikä kumpikaan meistä ollut Tinderissä, koska Tinderiä ei tuohon aikaan ollut.

Liikuntalajia en ala tässä yksilöimään, mutta sen lajin harrastaminen jäi kokonaan tämän tyypin takia.

Kyllä mä uskon, että mulle vielä se oikea mies löytyy kohdalle.

Ap.

Vierailija
11/12 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/12 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa kokemuksessa mies oli aivan ihana, huomaavainen ja hyvä rakastaja. Itse olin alkuun epäileväinen aiheestakin, mutta lopulta rakastuin, pian tämän jälkeen mies tapasi toisen ja jätti minut. Menin palasiksi ja olen edelleen siipirikko, mutta en kadu mitään. En tiedä oliko pelimies vai mikä hurmuri, mutta kukaan ei tunnu enää miltään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi