Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksaisitko tästä kaksiosta 700 000 euroa?

Vierailija
09.06.2022 |

https://www.etuovi.com/kohde/20005273?utm_source=iltalehti.fi&utm_mediu…

"Pientä laittoa" kämppä vaatii ja siihen kyllä uppoaa euro jos toinenkin. Ihan pelkällä maalaamisella ei kyllä tuon kämpän remppaamisesta selviä.

Siitä huolimatta välittäjä on sitä mieltä, että hintapyyntöön ei lopullinen hinta tule jäämään, vaan että joku olisi valmis maksamaan enemmänkin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin maksaa aika paljon noista täyspuisista mööpeleistä!

Vierailija
2/16 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se menee tuolla hinnalla. Jätit mainitsematta, että tässä kaksiossa on 94 neliötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle maksimihinta Suomessa sijaitsevasta kämpästä on 400 000 oli se ihan missä tahansa. Sen enempää ei kannata Suomeen investoida.

Vierailija
4/16 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijainti, sijainti, sijainti.

Tuo hinta on ongelma vain köyhille.

Vierailija
5/16 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se menee tuolla hinnalla. Jätit mainitsematta, että tässä kaksiossa on 94 neliötä.

Jätin joo ja senkin, että se on Nokalla, mutta en ottanutkaan kantaa meneekö se kaupaksi vai ei, vaan kysyin että maksaisitko itse tuosta kämpästä kyseisen hinnan? Neliöistä huolimatta se on vain kaksio, eikä sitä mitenkään järkevästi muuksi voi muuttaakaan.

Vierailija
6/16 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään! Enkä maksaisi mitään, koska en tykkää siitä enkä edes sijainnista.

Vierailija
7/16 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätin joo ja senkin, että se on Nokalla, mutta en ottanutkaan kantaa meneekö se kaupaksi vai ei, vaan kysyin että maksaisitko itse tuosta kämpästä kyseisen hinnan? Neliöistä huolimatta se on vain kaksio, eikä sitä mitenkään järkevästi muuksi voi muuttaakaan.

Aivan varmasti voi.

Vierailija
8/16 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle maksimihinta Suomessa sijaitsevasta kämpästä on 400 000 oli se ihan missä tahansa. Sen enempää ei kannata Suomeen investoida.

Kannattaa jos on hyvä ranta ja hyvä järvi. Kannattaa muutenkin jos on hyvä historiallinen rakennus.

Vierailija
9/16 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijaitsee arvotalossa.  Siitä hinta.

Remontilla saa siistit sisätilat.

Vierailija
10/16 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sijainti, sijainti, sijainti.

Tuo hinta on ongelma vain köyhille.

Juu sijainti onkin tuon kämpän ongelma. Se on kyllä vain 100 metrin päässä meren rannasta, mutta minkään näköistä merinäköalaa ei ole, vaan ainoastaa vastapäisen talon seinä. Keskustaankin pari kilsaa matkaa, eli myös hieman syrjässä.

Vierailija
11/16 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltiksen jutusta koskien kämppää

Myynti-ilmoituksessa asunnon kuntoa kuvaillaankin sanoilla täysin remontoitava.

Tämä tarkoittaa Lindbäckin mukaan muun muassa sitä, että keittiö on aivan liian pieni, eikä se täytä nykyvaatimuksia. Seiniltä pitää repiä tapetit ja katsoa, mitä alta löytyy.

Katto on myös tutkittava: pysyvätkö rappaukset katossa vai pitääkö katto ensin laittaa kuntoon ja sitten vasta pinnoittaa.

Lattia on hyvin kulunut.

Listojen, väliovien ja karmien suhteen on mietittävä, kunnostetaanko vai uusitaanko ne.

Keittiö liian pieni? Tarkoittaako tuo nyt vaan kaapistojen vähyyttä vai ei kai vaan vihjata että pitäisi nykymuodin mukaan kaataa seinä olkkarin ja keittiöm välistä? Miksi pitää miettiä hyväkuntoisten umpipuisten listojen/karmien/väliovien vaihtoa? Voi luoja mitä idiotismia. Toivottavasti asunto menee sitä arvostavalle.

Vierailija
12/16 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on Skatta eikä Nokka.

Vierailija
13/16 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut tuossa talossa ja se on todella hyvällä paikalla. Mutta silti en tuota kyseistä asuntoa ostaisi edes halvemmalla pyynnillä vaikka se olisi missä. Seinistä huomaa, että asunnossa on ollut savuvahinko ja vesivahinko. Ilmeisesti keittiössä ollut isompikin tulipalo ja se on purettu. En ottaisi kontolleni mistään hinnasta.

Vierailija
14/16 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa jos on hyvä ranta ja hyvä järvi. Kannattaa muutenkin jos on hyvä historiallinen rakennus.

Ei todellakaan kannata laittaa rahoja kiinni suomalaiseen kiinteistöön. Ulkomaiseen kyllä voisin laittaa vaikka miljoonan, tosin Esim. Ranskasta saa omalla uima-altaalla varustetun talon alle 150 000 euron kun tietää mistä etsii.

Vierailija
15/16 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on Skatta eikä Nokka.

Olin just tulossa sanomaan samaa. Mikä ihmeen Nokka.

Vierailija
16/16 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin maksaa. Hieno asunto, vaatii hiukan kunnostusta. Neliöitä piisaa. Pienellä pintaremontilla (seinät, lattiat ja katto) saisi tosi hienon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan