Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuu, että en koskaan saa elää

Vierailija
09.06.2022 |

Sillä tavalla oikeasti. Olen täysin mitätön luuseri. Jo pienenä olin se, josta kukaan ei ajatellut tulevan mitään eikä minusta tullutkaan. Vietä luuserielämää yksiössäni ja käyn luuseritöissä ja ajan luuseriautollani. En koskaan tule olemaan purjeveneessä bikineissä auringonlaskussa drinkki kädessäni, lennä ulkomaille, osta omakotitaloa, pidä kalliita häitä tai aja avoautolla. Ketään ei kiinnosta luuserielämäni. En tule kokemaan elämässäni ainuttakaan onnellista päivää tai päivää, jolloin olisin jollekin tärkeä. Minua ei koskaan tulla juhlimaan eikä kukaan koskaan tule rakastamaan minua.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalalle sinä olet rakas ja tärkeä.

Vierailija
2/12 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet ostanut sen mielikuvan mitä sinulle on kaupattu. Rahakas elämä ei ole sen sisällöllisempää. Kaikki oikeasti merkityksellinen on sisäsyntyistä ja tuotetaan itse. Kalliiden asioiden arvostaminen on pelkkää harhaisuutta, menee koko elämä hukkaan jos sitä pitää päämääränä. Ihan oikeasti.

Itse haluaisin joskus luopua kaikesta maallisesta omaisuudestani ja lähteä vaeltelemaan kuin Nuuskamuikkunen. Se olisi elämää se, ilman kahleita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/12 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voit itse muuttaa sun elämän. Päivä kerrallaan. Ulkomaille voi matkustaa yksin. Katukahvilassa voi istua yksin. Ostaa kotiin kukkia.

Vierailija
5/12 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet ostanut sen mielikuvan mitä sinulle on kaupattu. Rahakas elämä ei ole sen sisällöllisempää. Kaikki oikeasti merkityksellinen on sisäsyntyistä ja tuotetaan itse. Kalliiden asioiden arvostaminen on pelkkää harhaisuutta, menee koko elämä hukkaan jos sitä pitää päämääränä. Ihan oikeasti.

Itse haluaisin joskus luopua kaikesta maallisesta omaisuudestani ja lähteä vaeltelemaan kuin Nuuskamuikkunen. Se olisi elämää se, ilman kahleita.

Self love deficit ap:tä vaivaa. Eli käytännössä itsearvostuksen ja terveen itsensä rakastamisen vaje.

Ja jos nuo puuttuvat, mikään ulkopuolinen ihailu sun muu hehkutus ei niitä korvaa. Esimerkkejä löytyy tyyliin Marilyn Monroe ja vaikka ketä. 

Vierailija
6/12 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako naiset ajaa avoautolla :D

Enpä ole ennnen kuullut tuollaisesta haaveesta, mutta mikä siinä sinänsä tietysti. 

Vierailija
7/12 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se yks niinku sano tällasta samaan aikaan kun me kidutettiin sitä. Se puhuu meille sa disti hu orille aina totta. :3

Vierailija
8/12 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tekke (jos tekee) itse itsestään luuserin, siis ottaa roolin kantaakseen. 

Jos on vähänkään älliä, nakkaa tuommoisen leiman mäkeen. Elämä jatkuu ja ihan vaan arkisista velvoitteista kuten laskujen maksu on kunniakasta. Tätä ei nykyään korosteta tarpeeksi. Luuserius on sitä, että HEITTÄYTYY avuttomaksi, koska nauttii uhrin osasta. Ei kukaan jaksa noita tyyppejä pitkään lähellään, paitsi ehkä samalaiset.

Vierailija
9/12 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentään et ole niin kuin mm. Suvi, joka käyttää sadistista väkivaltaa ja kidutusmenetelmiä ihmistä kohtaa, joka yrittää elää vain elämäänsä. Toinen ei voi edes käydä korkeakoulussa ilman sadistisen väkivallan uhkaa tai sitten uhkailua sillä, että hän on siellä sorkkaraudan kanssa. Sellaista se Suomen älymystö. Oletko ihan pikkusen sairas?

Vierailija
10/12 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt aloitat projektin jolla parannat omaa itsetuntoasi. Kukaan muu taikka kaikki maailman rahat eivät tee sinua onnelliseksi, jos inhoat itseäsi. Ja jotta joku muu voisi sinua rakastaa, tulee sinun ensin rakastaa itseäsi. Tekstisi perusteella sinulla on jo asioita joista voit olla ylpeä. Sinulla näyttäisi olevan työpaikka, auto ja katto pään päällä. Ilmeisesti myös maksat aina laskusi, toisin sanoen sinulla ei ole velkaa sinne ja tänne. Eikö tuossa ole jo aika paljon asioita joista voi olla tyytyväinen? Ei kaikilla ole yhtä hyvä tilanne. Joten yritä nähdä omassa tilanteessasi ne positiiviset asiat.

Ja seuraavaksi mieti mitä todella haluaisit tehdä. Tuntuu että luettelit asioita, jotka kuvittelet olevan hienoja. Onko todella niin että haluat purjehtimaan? Siinä tapauksessa liity esimerkiksi facebookissa sinkkuveneilijät ryhmään. Sieltä voit päästä kokeilemaan purjehtimista ja tapaat uusia ihmisiä. Voi olla että et sitten kuitenkaan tykkää purjehtimisesta, mutta olet ainakin kokemusta rikkaampi.

Tai haluatko ulkomaille? Ala nyt jo googlen kanssa katsomaan joku matkakohde joka houkkuttelee ja tee budjetti, kuinka paljon se maksaisi. Sen jälkeen vain suunnitelma kasaan miten saan rahat tähän ja toimeksi. Aloita vaikka vähän halvemmasta ja pienemmästä matkasta ensiksi. Kun saat sen toteutettua, saat lisää itseluottamusta ja huomaat että onnistut kun laitat aikaa ja enerigaa asian suunnitteluun ja toteuttamiseen. Tämä taas lisää sitä omaa itseluottamusta ja muutkin alkavat huomaamaan kuinka kiva ihminen sinä olet.

Vierailija
11/12 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmasta löytyy aina joku jotain kadehtia, vaikka omat asiat olisi kuinka hyvin. Voit ajatella toisinpäinkin: olet jo onnekkainta 10% maailmassa kun asut Suomessa. Et ole(?) päihderiippuvainen, sinulla on töitä, terveys(?) on kunnossa...

Vierailija
12/12 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on asunto, työ ja auto.

Ei huonostikaan.

Useimmat eivät voi siemailla drinkkiä Bahaman auringonlaskussa purjeveneen kannella.

Paras tapa tehdä elämästään sietämätöntä, on tavoitella aina sitä, mihin ei ole varaa.