Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksinäisen kesäloma - vinkkejä?

Vierailija
09.06.2022 |

Huomenna se alkaa, pitkä 5 viikon kesäloma. Ei parisuhdetta tai perhettä. Ystävät pikkuhiljaa loitontuneet omien perheiden pariin. Mitä siis voin tehdä? Olen nelikymppinen sinkku. Ahdistaa jo nyt, vaikka loman pitäisi olla mukava juttu :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa kesätyö

Vierailija
2/8 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vähän sama tilanne, tosin olen teini-ikäisen yh. Mutta ei lapsesta enää ihmeemmin seuraa ole, omissa menoissaan on. Lähde ainakin joka päivä ulos, siitä olen itse pitänyt kiinni. Kävely metsässä saa minut aina hyvälle tuulelle. Itsellä sosiaaliset suhteet lähinnä töissä, joten koen välillä yksinäisyyttä. Loma-ajat pahimpia. Muista, ettet vaadi itseltäsi liikoja. Hyvää lomaa kaikesta huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hassua, juuri eilen mietin samaa. Että miten pärjätä koko loma. Taipumusta masennukseen ja liika aika pistää kelailemaan elämää. Yritä lukea paljon kirjoja, minulla se pitää ajatukset poissa omasta tilanteesta!

Vierailija
4/8 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa vaikka museokortti ja käy eri kaupungeissa, samalla tutustuen uusiin ihmisiin. VR:llä on myynnissä huokeaan hintaan Lomalippu millä voi matkustella voimassaoloajan puitteissa ympäri Suomea, lähde siis hetkeksi reissaamaan. Käy keikoilla vaikka?

Itse olen yksinäinen nelikymppinen mies Helsingistä ja ajattelin ainakin osaa näistä kokeilla.

Vierailija
5/8 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa vaikka museokortti ja käy eri kaupungeissa, samalla tutustuen uusiin ihmisiin. VR:llä on myynnissä huokeaan hintaan Lomalippu millä voi matkustella voimassaoloajan puitteissa ympäri Suomea, lähde siis hetkeksi reissaamaan. Käy keikoilla vaikka?

Itse olen yksinäinen nelikymppinen mies Helsingistä ja ajattelin ainakin osaa näistä kokeilla.

Tuo museokortti on hyvä idea! Minulta se löytyykin jo. Tässä on lähellä kivoja kaupunkeja. Tuntuu jo vähän paremmalta aloittaa loma. Ilmat ovat hyvät ja alkukesä on se paras. Kiitos vinkeistä! Ap

Vierailija
6/8 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luen, otan aurinkoa, katon sarjoja, käyn lenkillä, syön hyvin, nukun mahd paljon... Siinäpä mun kesälomat menee. T: toinen yksinäinen

Vierailija
7/8 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni lainasi koiran naapurista ja lähti sen kanssa eri paikkoihin kävelylle. Hän ajeli koiran kanssa mm. Porkkalanniemeen ja muihin luontokohteisiin, joihin ei ollut oikein yksin viitsinyt lähteä.

Koira oli rodultaan labbis ja se on kilttiäkin kiltimpi, mutta reipas ja innokas kävelijä. Sen omistajat olivat innoissaan siitä, että koiralla oli kivoja kävelyitä useamman kerran viikossa ja kaikki olivat tyytyväisiä. Yhdellä tällaisella reissulla siskoni tutustui mukavaan mieheen ja heistä tulikin pari. Siskoni on hieman yli viisikymppinen ja ei ole enää yksinäinen. Koira on hänellä kylässä usein ja kaikki on kivasti.

Vierailija
8/8 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmiviikkoinen kesäloma alkaa olla takana päin. Olis tätä pidempäänkin jaksanut, vaan mistäs otat, kun vuoden 2022 vuosilomapäivät on melkein loppu? Pari lomapäivää meni talkoohommissa, vajaa 1,5 viikkoa sukuloidessa ja loput kotona pikkuaskareissa.