Epäilen että vaimo potkii minut yön aikana pois sängystä
En kuorsaa, en kävele unissani mutta olen kymmeniä kertoja herännyt aamulla sängyn vierestä lattialta eikä ole mahdollista tippua. Olen kuitenkin aikuinen mies enkä vauva. Kysyin vaimolta suoraan, että olenko tippunut vai onko työntänyt minut yön aikana sikiunessa nukkuessa pois sängystä, niin esittää yllättynyttä ja kieltää moiset. Lapsia ja sen suurempia riitojakaan ei ole eikä vaimo vaikuta vihaiselta. Olen väsynyt, kun tänäkin aamuna heräsin lattialle tippuneena ja taas uusi mustelma polvessa. Haluaako naiset makkarin itselleen vai miksi minut miehenä työnnetään lattialle? Keskustelua aiheesta.
Kommentit (14)
Laita joku kamera yöksi kuvaamaan. Niin tietää mitä tapahtuu. Saa ne filmit poiskin kamerasta, eikä ole mitään intiimiä kuvata. On myös herätyskello joka kuvaa tapahtumat. Mutta voitko luottaa vaimoon ylipäänsä, jos jotain epäilet.
Entäs jos se unissaan touhuaja onkin sun naisesi?Eikä muista sua tönineensä.
Mitkä naiset? Kuinka monta vaimoa sinulla on? Hommatkaa erilliset sängyt, niin ongelma ratkeaa.
Laita pehmeä matto ja pehmuketta lattialle. Silleen ettei liukastu kuitenkaan.
Itse naisena kuorsaan syy ,olen nukkunut 12 vuotta jo soffalla!
Käy suoraan ja suosiolla sinne lattialle nukkumaan. Vältyt mustelmilta.
Vierailija kirjoitti:
Hih,hih.......
Ei naurata herätä aamulla niskat ja selkä jumissa, mustelmista puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Käy suoraan ja suosiolla sinne lattialle nukkumaan. Vältyt mustelmilta.
Ehdotin vaimolle eilen, että nukkuisin sohvalla mutta vaimolle tämä ei yhtäkkiä sovikaan. Ihan kuin pelkäisi jäävänsä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla kun vaimokin nukkuu rauhallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Laita joku kamera yöksi kuvaamaan. Niin tietää mitä tapahtuu. Saa ne filmit poiskin kamerasta, eikä ole mitään intiimiä kuvata. On myös herätyskello joka kuvaa tapahtumat. Mutta voitko luottaa vaimoon ylipäänsä, jos jotain epäilet.
Tämä kävi mielessä, koska en halua enää herätä lattialta mustelmilla.
Vierailija kirjoitti:
Itse naisena kuorsaan syy ,olen nukkunut 12 vuotta jo soffalla!
En kuorsaa tai häiritse vaimon nukkumista, mutta en ole koskaan luonnollisesti tippunut sängystä lattialle, en edes lapsena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla kun vaimokin nukkuu rauhallisesti.
Mistä sen varmasti tiedät? Kummankaan teidän nukkumisia. Oma mukula on kävellyt, istunut, kantanut tavaroita yms unissaan eikä muista aamulla ollenkaan vaan on mieltä että nukkui hyvin sängyssään.
Hih,hih.......