Onko peniksen keskimääräinen koko kasvussa
Jotenkin tuntuu että nykynuorisolla näkee paljon isompia kaluja kuin aiemmin. Uimahallissa yläaste/ lukioikäisillä on lähes poikkeuksetta valtavan kokoinen kalu. Mistä tämä johtuu
Kommentit (35)
Ainakin kerskatarinoissa kasvaa jatkuvasti
Ei kun pienenee. 40 vuotta sitten keskikoko oli 15.6 cm. Miesten testosteronitaso on laskussa.
Palstalla on. Vessapaperihylsyt on naurettavan pieniä ja pian tilavuus ilmoitetaan litroissa. Askollakin on päiviä kun 20 senttinen ei tunnu anaalissa miltään. Irl kalut pienenee.
Juu ei ole. Nykynuorison testosteronitasot on niin soijaiset, että liekö kasvaa enää nakkia kohta laisinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kun pienenee. 40 vuotta sitten keskikoko oli 15.6 cm. Miesten testosteronitaso on laskussa.
Siis missä oli peniksen keskikoko 15,6 cm ja minkä lähteen perusteella? Vähän tarkkuutta näihin väitteisiin
Mulla on 14 cm joten nykyistä keskimittaa pidempi👏
Vierailija kirjoitti:
Juu ei ole. Nykynuorison testosteronitasot on niin soijaiset, että liekö kasvaa enää nakkia kohta laisinkaan.
Samaa olen kummastellut minäkin. Sitä vartenhan ohisalot ja kumppanit tuovat jeesiä.
Olisiko ehkä mahdollista että pienimunaiset lintsaavat koulun uimareissuilta ja näin syntyy isojen kalujen illuusio?
Rinnat kasvavat ja kalut pienenevät. Samoin keskimääräinen älykkyysosamäärä on pienenemässä. Evoluutio, testot, miesten naisistaminen ja syntyperäisen suomalaisväestön väheneminen syinä. Rintojen kasvuun toki myös silikonin keksiminen vaikuttaa. Ja tilastot rintojen kasvuun on saatu vaatetusteollisuudelta.
WHO:n tutkimuksen mukaan 19.7 cm on nykyään keskimitta
Tilasto Tarja kirjoitti:
WHO:n tutkimuksen mukaan 19.7 cm on nykyään keskimitta
Asko saapui näköjään paikalle
Mulla 15cm ja yhä neitsyt.
Onko peli menetetty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen kummastellut minäkin. Sitä vartenhan ohisalot ja kumppanit tuovat jeesiä.
Jaa, minä luulin, että se oli Juhis, Stubu ja Timppa, kun niitä toi.
Sitä jaksan ihmetellä kun mittakeskustelut eivät ole joutuneet keskiaikaisuudenpuolueen vanhapiikajaoston kehopositiivisuussiiven virallisen mielensäpahoittamisnäkemyksen vastaisina poistettaviksi kun moni asiallinen keskustelu häviää.
Ei ole. Ympäristö saastuu koko ajan aineilla, jotka vaikuttavat estrogeenin tavoin joten miesten testosteronit laskee. Vaikuttaa myös raskausaikana naisiin joten syntyvillä pojilla on jo valmiiksi pienet kivekset ja penis. Tyhjästä on sen jälkeen vaikea nyhjästä.
Puheissa kasvaa joo. Luonnossa eivät ole muuttuneet. On tämä kyllä erittäin mielenkiintoinen palsta, ei liiemmin jutut muutu.
Vierailija kirjoitti:
Puheissa kasvaa joo. Luonnossa eivät ole muuttuneet. On tämä kyllä erittäin mielenkiintoinen palsta, ei liiemmin jutut muutu.
Jutut ei muutu, kun kirjoittajat ovat aina samat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis missä oli peniksen keskikoko 15,6 cm ja minkä lähteen perusteella? Vähän tarkkuutta näihin väitteisiin
Eipä tullut lehtileikkeitä silloin arkistoitua, en arvannut, että tästä pitäisi alkaa väitellä kymmenien vuosien päästä.
Niillä ei vaan ole sitä 40 kiloa elämänkokemusta ympäröimässä kalun 10 ensimmäistä senttiä juuresta lukien.