Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sipilän nuohoussääntelyn purkaminen vaatinut ensimmäiset uhrinsa

Vierailija
09.06.2022 |

https://yle.fi/uutiset/3-12482153

"Tutkimuksissa ilmeni, että osa tiilihormista oli ollut lähes kokonaan tukossa. Tukkeuma oli syntynyt usean vuoden aikana, ja sitä oli maallikon vaikea huomata."

"Kotkassa sattunut onnettomuus johtui siitä, että öljylämmityskattilaa ei ilmeisesti ollut tarkistettu useaan vuoteen. Toimitusjohtaja Hannu Murtokare Nuohousalan Keskusliitto ry:stä kertoo, että tällaista onnettomuutta on pelätty tapahtuvaksi jo pitkään.

Hän muistuttaa, että kiinteistön omistajan on itse huolehdittava siitä, että tulisijat ja savuhormit nuohotaan ja huolletaan säännöllisesti."

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilän ja Bernerin jälkiä korjataan pitkään, vahinko ettei vainajia saada enää takaisin.

Vierailija
2/8 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinoitten näkymätön käsi kyllä hoitaa nuohouksetkin kuntoon. Kommunismiin ei ole paluuta. Markkinavoimat ovat näin päättäneet. Se on korkeammassa kädessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketteryys ja kannustavuus ovat valttia nuohotessakin.

Vierailija
4/8 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän toteutui Karman laki puoliksi, toinen miehistä oli rattijuoppo joka ajoi ihmisen hengiltä viime kesänä.

Suomalaiset on tottuneet holhousyhteiskuntaan, sitten kun pitääkin asiat itse huolehtia niin näin käy.

Vierailija
5/8 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuohoojien jappaseminen onkin vähentynyt huomattavasti ympäristössämme.

Vierailija
6/8 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla itse nuohooja.

Nuohoaminen ei ole mitään rakettitiedettä. Sen voi tehdä itsekin ja hyvä että saa tehdä. Säästyy nekin rahat.

Vierailija
7/8 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sipilän ja Bernerin jälkiä korjataan pitkään, vahinko ettei vainajia saada enää takaisin.

milloinkohan 90 luvun laman arkkitehtien päät saadaan pölkylle?

Vierailija
8/8 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteistön omistaja vastuuseen käräjille. Lakia on muutettava. Nuohotkoon itse häkätönönsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan